וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקים פורחים

מאת אורי סלע

14.5.2009 / 13:47

המראה הפרחוני ישלוט בקיץ הקרוב, והוא יכול להשתלב גם בתוך המגבלות של קוד הלבוש העסקי



למרות האפרוריות של המשבר העולמי, באופנה אפשר להבחין במגמה הפוכה, מלבלבת ופרחונית, המקשטת את קולקציות בגדי הנשים והגברים. כשמדובר בעסקים, יש להקפיד על מראה קורקטי ולהיזהר שלא להיראות כגינה בשיא תפרחתה, אך בזיקה של צבעוניות פרחונית מעודנת תוסיף אופטימיות וחיוניות לכל פגישה.

שוטטות שגרתית בין חנויות אופנה חושף כי המגמה אכן פורחת. האביזרים הם פתרון הולם לשילוב הפרחים במערכות לבוש, גם אם פריטי הלבוש עצמם אינם פרחוניים. תוספת של אביזר פורח כגון סיכת ראש, מטפחת אוורירית, חגורה או תיק, תעניק למראה הכללי את הנופך המבוקש. למשל, חליפת עסקים קיצית לבנה שלה יותאם תיק פרחוני מעודן בגוונים רכים, או שמלה מחויטת ורשמית שסביבה תלופף חגורה פרחונית ורעננה. גם המראה המחויט והמכופתר ביותר יקבל נימה קיצית וקלילה אם תיתוסף לו טבעת פרח.



לפני כשבוע נכנסה למסעדה בתל אביב אשת עסקים בשנות ה-30 המאוחרות לחייה. היא לבשה חליפה סגולה אלגנטית עם תיק סגול תואם, מקושט בפרחי יסמין. לרגליה נעלה סנדלים לבנים שעוטרו בפרח לבן בגודל עציץ גרניום קטן. המראה המביך ממחיש היטב כיצד לא לשלב פרחים בלבוש העסקי. לעתים יספיק רמז דק, כמו זוג משקפי שמש פרחוניים. עשו חסד עם עצמכם ועם עמיתיכם: בחרו פריט פרחוני אחד ותו לא.







גברים: מדפיסים את זה



אצל גברים מתבטא הטרנד בעיקר בהדפסים על גבי חולצות מכופתרות. למען המוניטין במקום העבודה, עדיף שלא לבחור בחולצה צעקנית נוסח הוואי. הדפסי פרחים בגוון תואם לרקע הבד, לעומת זאת,יציגו אתכם כמביני דבר.



נשים: שלבו היטב



האפשרויות במגרש הנשי עשירות בהרבה ומאפשרות משחק אופנתי מגוון. הפרחים מעטרים פריטי לבוש, סנדלים וכמובן אביזרי אופנה. כדאי לזכור שקוד הלבוש העסקי הוא רשמי וסולידי. אם בחרתן חולצה פרחונית מעט צבעונית מהמקובל, על שאר פריטי הלבוש להיות בעלי גוון אחיד.



בין הפריטים הבולטים באופנה הפרחונית אפשר למצוא חולצות דקיקות ואווריריות שעליהן מוטבעים הדפסים עדינים בצבע הבד. שמלות וחצאיות בגוונים רכים המשלבים הדפסי פרחים בגוונים דומים ישוו לך מראה נשי ורך. כשהן מעוצבות בקווים מחויטים, תוכלי להתהדר בהן גם במשרד.







צבעים כמו ורוד עתיק ותכלת יופיעו הרבה העונה. פריטי לבוש המשלבים אפליקציות פרחים תלת ממדיות יקשטו חלונות ראווה רבים, אך היזהרו שלא להפוך את המראה העסקי למצועצע. אם בוחרים באפליקציות, יש להקפיד שגוון האפליקציה יהיה כגוון הפריט עצמו.



מתחת לז'קט מחויט אפשר ללבוש גופייה פרחונית. שילוב פריט לא יקר כמו גופייה מתחת לז'קט מחויט ממלתחתכן הוא גם פתרון מוצלח לימי מיתון.



ולסיום, טיפ למלתחה במיתון: צאו ממסלולי הקניות השגרתיים שלכם. בדרום תל אביב תמצאו חנויות מפעל של בתי אופנה גדולים ודוכנים של פריטי לבוש ואביזרים, לצד חנויות סטודיו של מעצבי אופנה צעירים. ההיצע עצום, הן מבחינת מגוון הסגנונות והן מבחינת טווח המחירים - כל הדרוש לסיור קסום ולשופינג שירומם את רוחכם ולא יחורר את התקציב בזמנים של משבר כלכלי .



הכותבת היא עורכת אתר האופנה Where2wear.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully