וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתרסקות של סינרון: ההכנסות ירדו ב-65.1% ברבעון הראשון ל-11.9 מיליון דולר

ניר צליק

14.5.2009 / 15:07

החברה רשמה הפסד נקי של 8.2 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 8.3 מיליון דולר ברבעון המקביל



האנליסטים המכסים את סינרון צפו רבעון ראשון שבו תימשך ההאטה של יצרנית הציוד הרפואי האסתטי, אך הם לא ציפו לירידה כה קשה כפי שקרה בפועל.



סינרון סיימה את הרבעון עם הכנסות של 11.9 מיליון דולר בלבד, ירידה של 65.1% לעומת הכנסות הרבעון המקביל שהסתכמו ב-34.1 מיליון דולר. האנליסטים ציפו להכנסות של 14.4 מיליון דולר.



על אף ירידה של 26.3% בהוצאות התפעול של החברה, שעמדו על 15.1 מיליון דולר לעומת הוצאות תפעול של 20.5 מיליון דולר ברבעון המקביל, רשמה החברה הפסד תפעולי של 8.2 מיליון דולר לעומת רווח תפעולי של כ-6 מיליון דולר ברבעון המקביל. עיקר הירידה בהוצאות התפעול נבעה מכך שהחברה פיטרה עשרות עובדים במהלך הרבעון הרביעי של 2008 והרבעון הנוכחי.



בשורה התחתונה, סיכמה החברה את הרבעון עם הפסד נקי של 8.2 מיליון דולר או 30 סנט למניה לעומת רווח נקי של 8.3 מיליון דולר או 30 סנט למניה ברבעון המקביל. בניכוי הוצאות בגין אופציות והוצאות חד פעמיות, רשמה החברה הפסד נקי של 6.2 מיליון דולר או 23 סנט למניה לעומת רווח נקי של 10.2 מיליון דולר או 37 סנט למניה ברבעון המקביל. ציפיות האנליסטים היו להפסד של 16 סנט למניה.



במהלך הרבעון החליף לו סקאפורי את דורון גרצל כמנכ"ל החברה. סקאפורי אמר על התוצאות כי "העדיפות הראשונה שלי היתה להשלים את תוכנית הבנייה מחדש של החברה כדי להפוך את סינרון ליותר יעילה בתגובה למצב השוק. המשכנו להוריד עלויות ולשפר את היעילות לרוחב החברה והורדנו את הוצאות התפעול בעוד 10%".



עוד אמר סקאפורי כי "כעת, כשייתכן שאנו מתחילים לראות את סימני השיפור הראשונים בתנאי השוק ובהתעניינות מרופאים, זו העדיפות הראשונה שלי לבצע את היוזמות שצוותי סינרון פיתחו כדי לוודא שסינרון תתפוס שוב את העמדה כמובילת התעשייה ותממש את יתרונות החדשנות והרווחיות כשהשווקים יתחזקו".







פביאן טננבאום, סמנכ"ל הכספים של החברה, אמר כי "המצב הכללי של הכלכלות ושל השוק האסתטי שונה משמעותית ברבעון הראשון מאשר בסוף שנת 2008. הזמינות של האשראי בשווקים האלה עדיין משמעותית מצומצמת ממה שהיא היתה בעבר מה שמקשה על מימון עסקאות של לקוחות הקצה. מה שהשתנה הוא שבמהלך הרבעונים האחרונים ביצענו קיצוצים ברחבי החברה.



"גמרנו את השלב השני של הקיצוץ והורדנו עוד 10% מההוצאות במהלך הרבעון ואנחנו מרגישים שבמבנה ההוצאות הנוכחי של החברה היא מסוגלת להתמודד בצורה טובה עם המצב הכלכלי. אנחנו בסך הכל רואים חזרה מסויימת של עניין במוצרים, גם מבחינת דיווחים אנקדוטיים על התנועה של פציינטים במרפאות, שאמנם לא חזרה לנורמה אבל יש התייצבות, וגם מבחינת הדרמטולוגים והמנתחים הפלסטיים והתעניינות שלהם בחלק מהטכנולוגיות החדשות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully