וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי פיראטיות והפרת זכויות יוצרים: איך להרוויח כסף משיתוף מסמכים

פז וייסמן

14.5.2009 / 18:12

שירות אינטרנטי חדש בשם DocCash מאפשר לכם לשתף קבצים ולהרוויח מהפירסום באתר



שיתוף קבצים או מסמכים ברשת בדרך כלל מזוהה מיד עם פיראטיות ועם הפרת זכויות יוצרים. אולם יש גם דרכים בהם אתם יכולים להרוויח כסף משיתוף מסמכים ברשת, כאשר כל העניין חוקי לגמרי. אם אתם סטודנטים שמסכמים את כל החומר הכתוב במחשב, אתם בטוח מכירים את התופעה לקראת סוף כל סמסטר, לפני תקופת הבחינות, בה מחליפים חומרים אחד עם השני. יש דרך לעשות קצת כסף משיתוף מסמכים זה.



חברת Docstoc האמריקאית לקחה צעד אחד קדימה את רעיון שיתוף המסמכים של אתר Scribd, ומאפשרת כגולשים לא רק לשתף מסמכים ברשת, אלא גם להרוויח מכך. שירות אינטרנטי חדש, אשר יצא לאחרונה מגרסת ביטא, בשם DocCash מאפשר לכם לשתף קבצים ולהרוויח מהפירסום באתר. בעזרת מנגנון שיתוף הכנסות החברה מפעילה מודל שיתוף הכנסות של 50/50 עם בעל התוכן.



כיצד זה עובד? פשוט למדי, לאחר פתיחת חשבון באתר יש עליכם לפתוח חשבון בגוגל Adsense, כך שתוכלו לקבל את כספי הפירסום מגוגל. לאחר הרישום, תתחילו להעלות תכנים לאתר, מסמכים מצגות תמונות וכו'. כל העלאה של קובץ יש לתייג, עם מילות מפתח נכונות בכדי למשוך את מירב הגולשים. בכל פעם שגולש יקליק על פרסומת הסמוכה לחלונית הקריאה של המסמך, תקבלו על כך כסף לחשבונכם בגוגל. כמובן שכדאי באמת להתפרנס מהמסמכים אותם העלתם, כדאי לכם לקדם אותם ברשתות חברתיות, כמו פייסבוק או טוויטר, או לפחות לשלוח לינק אליהם בעזרת דואר אלקטרוני.



כך תוכלו גם לשתף מסמכים עם החברים שלכם באוניברסיטה וגם להרוויח כמה גרושים מפירסום.



www.scribd.com



http://www.docstoc.com/doccash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully