וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגלובק זכתה בהתמחרות מול תנובה: תרכוש את המותג "טבעוף" ממפרק "עוף העמק"

עמירם כהן

14.5.2009 / 19:02

שחיטת העופות עבור המותג תועבר ממשחטת "עוף העמק" ברמת ישי למשחטת "זוגלובק" בשלומי



חברת זוגלובק לעיבוד מוצרי בשר, זכתה בהתמחרות מול חברת א.ת. (חברת בת של תנובה) לרכישת המותג "טבעוף" המסמל עופות שגודלו ללא שימוש באנטיביוטיקה. חברת זוגלובק הציעה לכונסי הנכסים של המותג עוה"ד נמרוד טפר ועוזי מור, 2.5 מיליון שקל, בעוד שחברת א.ת הציעה 1.5 מיליון שקל.



בנוסף לרכישת הזכויות להשתמש במותג רכשה זוגלובק מכונסי הנכסים 70 מקררי תצוגה, שהיו בבעלותה של חברת "טבע עוף מהעמק" שהייתה בעלת המותג.



בראשית אפריל מינה בית המשפט כונס נכסים ל"חברת טבע עוף מהעמק" שבשליטת איש העסקים אמנון אריאל (75%) לאחר שהתמוטטה על רקע קריסתה של משחטת "עוף העמק", שהחזיקה ב-25% מהחברה.
מכירת המותג והציוד הנלווה לזוגלובק עדיין חייבת את אישור בית המשפט המחוזי בתל אביב.



מנכ"ל "זוגלובק" אלי זוגלובק, אמר כי רכישת המותג היא סינרגטית לפעילות החברה המייצרת מוצרי עוף ובבעלותה משחטת עופות: "החברה רואה בתחום מוצרי הבריאות את מנוע הצמיחה העתידי לפעילותה והרכישה הזו נגזרת מהמגמה הזו".



עוד אמר זוגלובק כי החברה לא תמשיך לשחוט את העופות עבור המותג במשחטת "עוף העמק", ברמת ישי והשחיטה תועבר למשחטת החברה בשלומי ובכוונת זוגלובק לשחוט בשלב הראשון כ-10,000 עופות ביום תחת המותג "טבעוף" וזאת לאחר שהחברה תחתום חוזים לגידול ואספקת עופות עם מגדלים שיעשו זאת כמתחייב מדרישות המותג (ללא שימוש באנטיביוטיקה).



זוגלובק מתכוונת לשווק עופות תחת המותג שרכשה בתוך שלושה חודשים. להערכת מנכ"ל החברה היא תחל בכך עוד לפני החגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully