וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפילה חדה מהצפוי ברווח הרבעוני של ענקית המדיה והטלקום ויוונדי; דבקה בתחזית לצמיחה ברווח השנה

סוכנויות הידיעות

14.5.2009 / 22:55

גידול של 24% בהכנסות החברה הצרפתית הודות לעסקי משחקי הווידיאו, שירותי הסלולר והטלוויזיה בתשלום



ויוונדי, ענקית המדיה והטלקום הצרפתית, דיווחה היום על ירידה של כ-14% ברווח הנקי ברבעון הראשון של השנה, אולם שבה ואישרה את תחזיתה לרשום צמיחה גבוהה ברווחיה לפני הוצאות חד פעמיות בשנת 2009 כולה, למרות המיתון הכלכלי העולמי.



ויוונדי, שבבעלותה חברת המוסיקה הגדולה בעולם - יוניברסל מיוזיק, רשמה ברבעון רווח נקי של 477 מיליון יורו (649 מיליון דולר). מכירות החברה צמחו ב-24% במכירותיה לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת, ל-6.5 מיליארד יורו (8.8 מיליארד דולר), הודות להשקת משחקים חדשים שהגדילו את מכירות חטיבת משחקי הווידיאו, בליזארד אקטיוויז'ן, ועל רקע המשך גידול במספר המנויים על שירותי הטלפון הסלולרי והטלוויזיה בתשלום של החברה בצרפת.



ויוונדי, שבראשה עומד המנכ"ל ז'אן-ברנרד לוי, רשמה ברבעון רווח לפני סעיפים חד פעמיים של 649 מיליון יורו (883 מיליון דולר), ירידה של 7% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. תוצאות החברה היו נמוכות מתחזיות האנליסטים לרווח של 694 מיליון יורו. החברה ייחסה את הירידה ברווחיה לגידול בתשלומי ריבית על חובותיה אשר הסתכמו ברבעון ב-108 מיליון יורו, לעומת 37 מיליון יורו בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully