וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים אופטימי: הירידות השערים בשוק המניות - תיקון טכני; הזדמנות להגדלת החשיפה המנייתית

יובל מעוז

15.5.2009 / 10:17

לאומי: התמקדות בסימנים אופטימיים תוך התעלמות מהסביבה הכלכלית העגומה תתמוך בהמשך המגמה החיובית



"התמקדות המשקיעים בסימנים אופטימיים לכך ששיאו של המשבר מאחורינו, תוך התעלמות מהיות הסביבה המאקרו-כלכלית עגומה, תתמוך בהמשך המגמה החיובית", כך כותבים בהסתייגות לגבי המשך העליות במחלקת המחקר של בנק לאומי.



בשבוע האחרון ירד מדד תל אביב 25 ב-1.3% ומדד תל אביב 100 נחלש ב-2%. במחלקת המחקר של לאומי מציינים כי הערכות כי קצב העלייה בשווקים מהיר מידי לנוכח הסביבה המאקרו-כלכלית, לצד ירידות שערים מעבר לים, הביאו גם את ה"ראלי" המקומי להאט. מתחילת השנה עלה מדד תל אביב 25 ב-26% ומדד תל אביב 100 עלה ב-33.5%.



"לאור המיתון הצפוי להימשך הסיכון הכרוך בהשקעה במניות גבוה מבעבר, בפרט בשוק המקומי שמאז תחילת השנה בלט לחיוב", כותבים בבנק.

בנק הפועלים: ירידות השערים בשוק המניות – תיקון טכני



"ירידות השערים שנרשמו לאחרונה בשוק המניות המקומי, כמו גם בשוקי העולם, הן להערכתנו תיקון טכני מתבקש לגל העליות ששטף את הבורסות בחודשים האחרונים", כותבים במחלקת המחקר של בנק הפועלים על הירידות בבורסה השבוע ומעריכים כי אין מדובר בשינוי מגמה.



"לתפיסתנו מדובר ביצירת הזדמנות להגדלת החשיפה המנייתית. אנו מעריכים כי בטווח הבינוני רמות המחירים הנוכחיות, וההערכות כי הידרדרות הכלכלה הגלובלית נמצאת במגמת בלימה, עשויות להחזיר את המגמה החיובית לשווקים".



בהפועלים ממליצים להמשיך ולבנות פוזיציה מנייתית ארוכת טווח, תוך התחשבות ברמת התנודתיות הגבוהה של שוקי המניות בתקופה זו. "אנו סבורים כי נוכח הסיכון שעדיין שריר וקיים בשוק, ההשקעה דרך מדדי המניות המרכזיים עדיפה על פני ההשקעה במניות בודדות בזכות הגדלת הפיזור. כמו כן, סטיות התקן הגלומות באופציות המעו"ף גבוהות, ולכן ההגנה באמצעותן יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully