וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DGRE מקבוצת דלק רשמה רווח של 9.7 מיליון ליש"ט ברבעון לאחר שני רבעונים של מחיקות

יובל מעוז

15.5.2009 / 13:19

החברה הרוויחה לאחר הפסד של 104 מיליון ליש"ט ב-2008; החברה תיהפך לפרטית ותימחק ממסחר בלונדון



חברת DGRE, חברת הנדל"ן מקבוצת דלק הפעילה באירופה ובקנדה, רשמה רווח ברבעון הראשון של 2009. במקביל דיווחה החברה כי תהפוך לחברה פרטית ותימחק ממסחר בבורסה בלונדון.



הרווח הנקי של DGRE הסתכם ב-9.7 מיליון ליש"ט. אמנם לעומת הרבעון המקביל מדובר בירידה מרווח של 21 מיליון ליש"ט, אך הרווח שרושמת החברה מגיע לאחר שני רבעונים שבהם ביצעה מחיקות משמעותיות בגין ירידת ערך נכסים, שהובילו את החברה לסיים את 2008 עם הפסד של 104.3 מיליון ליש"ט.



הכנסותיה של DGRE, המרכזת את מרבית פעילותה הבינלאומית של דלק נדל"ן, הסתכמו ברבעון הראשון בכ-43.8 מיליון ליש"ט. ההכנסות מהשכרת נכסים עלו ב-7.4% לעומת הרבעון המקביל ל-43.8 מיליון ליש"ט. החברה השלימה מכירת נכס בשטוקהולם שבשוודיה בתחילת הרבעון תמורת כ-19 מיליון ליש"ט.



תזרים המזומנים של DGRE מפעילות שוטפת היה חיובי והסתכם ברבעון הראשון של 2009 בכ-27.7 מיליון ליש"ט. מבחינת המאזן, יש לציין, כי בקופתה של DGRE מזומנים בסך כולל של כ-50.6 מיליון ליש"ט, נכון לסוף הרבעון הראשון של 2009.



שווי פורטפוליו הנכסים של החברה הסתכם בכ-2.35 מיליארד ליש"ט, בעוד שהשווי הנכסי הנקי של נכסיה (NAV) הסתכם בכ-622 מיליון ליש"ט.



מוקדם יותר, דיווחה היום DGRE, כי בעלי מניותיה קיבלו החלטה לבצע אקט טכני של הפיכתה של DGRE לחברה פרטית ולמחיקתה של החברה מהמסחר בבורסת ה-AIM בלונדון. המהלך יבוצע על פי לוחות הזמנים של החברה, כך שהמסחר במניות ייפסק באמצע חודש יוני. כזכור, בשבוע שעבר נכשלה הצעת הרכש של קבוצת דלק נדל"ן למחיקת מניותיה של DGRE מהמסחר, וזאת בגלל סירובם של מספר בעלי מניות מהשוק הישראלי, שסירבו למכור את המניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully