וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקליס קיבל הצעות לרכישת חטיבת ניהול הקרנות ברקליס גלובל; שוויה מוערך ב-12 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

15.5.2009 / 18:21

"פייננשל טיימס": חברת ניהול הקרנות בלאקרוק במגעים לרכישת BGI ב-10 מיליארד דולר



ברקליס (סימול BARC.L), הבנק השלישי בגודלו בבריטניה, אישר היום כי קיבל הצעות לרכישת חטיבת ניהול הקרנות ברקליס גלובל אינווסטורס (BGI), על רקע דיווחים על מגעים למכירת החטיבה על חברת ניהול הקרנות בלאקרוק.



לפני כחמישה שבועות הודיע ברקליס על מכירת iShares - יחידה של BGI - לחברת ההשקעה הפרטית CVC קפיטל תמורת 3 מיליארד ליש"ט (4.2 מיליארד דולר). עם זאת, ההסכם כולל סעיף המאפשר לברקליס לקבל הצעות רכש טובות יותר עבור iShares ועסקים הקשורים אליה עד ל-18 ביוני. במקרה של ביטול העסקה, יידרש ברקליס לשלם פיצוי של 175 מיליון דולר ל-CVC.



אנליסטים העריכו את שוויה של BGI, המנהלת נכסים בסך 1.5 טריליון דולר, בעד 12 מיליארד דולר. מוקדם יותר דיווח העיתון "פייננשל טיימס" כי ברקליס מנהל מגעים לגבי מכירת החטיבה עם חברת ניהול הקרנות בלאקרוק תמורת כ-10 מיליארד דולר. בלאקרוק מנהלת נכסים בהיקף של 1.28 טריליון דולר, מכאן שרכישת BGI תכפיל ויותר את סך נכסיה.



הכנסות ברקליס ממכירת BGI עשויות לשפר את מצבו הפיננסי של הבנק, אשר בניגוד למתחריו - רויאל בנק אוף סקוטלנד ולוידס, אשר הולאמו באופן חלקי על ידי ממשלת בריטניה - העדיף להימנע מקבלת סיוע ממשלתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully