וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר תאגיד ביטוח הפקדונות הפדרלי בארה"ב: "חלק ממנכ"לי הבנקים שהשתתפו במבחני העמידות יוחלפו"

סוכנויות הידיעות

15.5.2009 / 20:16

החלפתם צפויה בחודשיים הקרובים במסגרת בחינה מחדש של הנהלות הבנקים, אמרה שילה בייר בראיון לבלובמרג



יו"ר תאגיד ביטוח הפקדונות הפדרלי בארה"ב (FDIC), שילה בייר, אמרה היום כי חלק מהמנכ"לים של 19 הבנקים שהשתתפו במבחני העמידות של הממשל בארה"ב יוחלפו בחודשיים הקרובים. "יש לבחון מחדש את ההנהלה", אמרה בייר בראיון לערוץ הטלוויזיה של בלומברג אשר ישודר בסוף השבוע. "האם הם עושים עבודה טובה? האם יש אנשים שיכולים לעשות את העבודה טוב יותר?", הוסיפה בייר.



"יהיה תהליך הערכה שאותו ביקשנו במסגרת תוכנית ההון", אמרה בייר. כאשר נשאלה על ידי המראיין אל האנט האם יוחלפו מנכ"לים של בנקים, ענתה: "כן". בייר עמדה בראש רשימת הנשים המשפיעות ביותר על הכלכלה העולמית שפירסם בשנה שעברה העיתון "וול סטריט ג'ורנל"



בייר, בניגוד לבכירים אחרים בממשל האמריקאי, תיפקדה בשנים האחרונות בתור קול קורא נדיר שהזהיר את הבנק הפדרלי מההתנהגות שלוחת הרסן של חברות המשכנתאות הפרטיות ומפני סכנת התמוטטות הפיקוח על המגזר הפיננסי. סמכותו של FDIC הורחבה בעקבות המשבר הפיננסי.



ממשלו של הנשיא ג'ורג' וו. בוש אילץ את מנכ"לי חברות AIG, פאני מיי ופרדי מאק להתפטר אחרי שהממשל השתלט על החברות. ממשל אובמה אילץ את מנכ"ל ג'נרל מוטורס להתפטר בחודש מארס, לאחר שתוכנית הארגון מחדש שהציגה החברה נדחתה על ידי הממשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully