וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נענע10 השיק ממשק עברי לטוויטר בשם talker

מעיין כהן

16.5.2009 / 15:45

האפליקציה מאפשרת למנויים לעדכן ולהתעדכן באמצעות הודעת טקסט שתעלה 69 אגורות



אתר נענע10 העלה הבוקר ממשק עברי לטוויטר, בשם טוקר (talker), שיציע התאמה לעברית, קבוצות דיון בעברית, גישה לפיד השיחות בסגנון של שרשור תגובות, ריכוז ה"כוכבים" של טוויטר, ואפשרות עדכון באמצעות הודעות טקסט בתשלום.



לטוויטר יש שירות חינם שמאפשר לחברים לקבל עדכונים לטלפונים הניידים שלהם כהודעות טקסט. השירות ניתן בעבר לחברי טוויטר בכל העולם, אבל מאוחר יותר הוצאו כמה מדינות מרשימה זו, ביניהן ישראל. כיום ניתן לעשות זאת באמצעות גורם שלישי מתווך, שמייקר את התהליך, או באמצעות אינטרנט סלולרי.



באמצעות טוקר ניתן לעדכן את הסטטוס בהודעת טקסט שתעלה 69 אגורות, וכן לקבל עדכונים מחברים נבחרים, תמורת אותו סכום. האפליקציה, שבהקמתה לקחו חלק חברות הסטארט אפ ניר אופיר ואלון כרמל, עלתה בגרסה ראשונית בהשקה רכה וצפויה לעבור שיפורים בימים הקרובים.



בעבר היו מספר ניסיונות קודמים להקים טוויטר ישראלי, ביניהם סנוז של תפוז, שהוקם בדצמבר 2007. האפליקציה עצמה לא התממשקה אז לטוויטר, אלא לשורת הסטטוס של פייסבוק. עוד קודם לכן השיק אתר Heep מבית סלקום אפליקציה דומה בשם היפר - שירות שליחת הודעות טקסט דרך הסלולר לאינטרנט, המופיעות באתר, ובסמס קבוצתי לרשימת כל החברים המנויים, וכן אתר בשם מניינים.



טוויטר הינו שירות מסרים מידיים, שגדל במהירות. מספר המבקרים הייחודיים באתר עלה בחודש אפריל על מספר המבקרים הן באתרי מדיה מובילים דוגמת "וול סטריט ג'ורנל" ו"ניו יורק טיימס", והגיע לכמעט 20 מיליון. בישראל, מספר המשתמשים בטוויטר בישראל מוערך בכמה אלפים. בסקר TIM של מכון TNS/טלסקר האחרון לחודש אפריל עלה כי רק 18.5% מהישראלים שמעו על טוויטר, ופחות מאחוז (0.9) פתחו בו חשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully