וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרלינג מקבלת סיוע מבעלות השליטה: אלרון ורפאל יעניקו לה הלוואה של עד 2.6 מיליון דולר

יובל מעוז

17.5.2009 / 9:03

אלרון, בעלת השליטה בסטרלינג פירסמה את תוצאות הרבעון בהן הפסידה 9.8 מיליון דולר



חברת סטרלינג, העוסקת בפיתוח מערכות אנטנה לתקשורת באמצעות לוויינים, מקבלת סיוע מבעלות השליטה בחברה - רפאל (36.4%) וחברת אלרון (31.6%) מקבוצת אי.די.בי. שתי בעלות השליטה יעניקו לסטרלינג הלוואה של עד 2.6 מיליון דולר.



ההלוואה תינתן בשני תשלומים. הראשון על סך 1.4 מיליון דולר, והיתרה על פי דרישת החברה בהתאם להסכמתם של בעלי המניות. ההלוואה שתקבל סטרלינג תהיה נחותה בדרגה לעומת חוב החברה לבעלי האג"ח.



סטרלינג עוסקת בפיתוח מערכות אנטנה לתקשורת באמצעות לוויינים. המערכת של החברה מאפשרת העברת נתונים מהירה לפלטפורמות ניידות, כמו מטוסים, רכבות וכלי רכב בטחוניים או מתחום ההצלה. מערכת האנטנה של החברה מיועדת להעביר מידע בפס רחב, דבר המאפשר שימוש ביישומים כמו אינטרנט, דואר אלקטרוני, טלפון וטלוויזיה.



אלרון, בעלת השליטה בסטרלינג, פירסמה היום את תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה. אלרון היאה חברת אחזקות בתחומי מכשור רפואי,תקשורת, מוליכים למחצה ותוכנה. החברה סיימה את הרבעון הראשון של 2009 עם הפסד של 9.8 מיליון דולר לעומת הפסד של 13.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. הכנסות החברה עלו ל-3.4 מיליון דולר לעומת מיליון דולר ברבעון המקביל.



קופת המזומנים של החברה גדלה בסוף הרבעון ל-5.4 מיליון דולר לעומת 4 מיליון דולר בסוף 2008. החברה השקיעה בחברות מוחזקות 2.3 מיליון דולר. החברה קיבלה במהלך הרבעון דיווידנד של 3.7 מיליון דולר מגיוון אימג’ינג, ודיווידנד של 3.4 מיליון דולר מנטוויז’ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully