וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק אגוד: החששות מהמשבר ומהעליות החדות שהיו בחודשיים האחרונים החזירו את המשקיעים לדולר

TheMarker

17.5.2009 / 12:02

האנליסטים ממליצים למשקיעים פרטיים על נתח של 15% משווי התיק באפיק המט"חי: כ-50% בדולר, כ-25% באירו וכ-25% במטבעות אחרים: דולר ניו-זילנדי ודולר אוסטרלי, דולר קנדי ופרנק שוויצרי



האנליסטים בבנק אגוד אומרים כי, "אחרי ההתחזקות בבורסות בתקופה האחרונה, שלוו ביציאת כספים מהדולר יחד עם הגידול באהבת הסיכון, החששות מהמשבר ומהעליות החדות שהיו בחודשיים האחרונים הביאו לירידות בבורסות בימים האחרונים, להגברת החששות מדפלציה בעולם ובחזרה לכיוון הדולר כחוף מבטחים.



בבנק אגוד אומרים כי מוקדם לקבוע מהי המגמה, והתנועות הן חלק מהתנודתיות הגדולה המלווה את שוק המט"ח בטווח הקצר. נקודת התמיכה היא 4.08 שקל לדולר. נקודת ההתנגדות הקרובה היא 4.066 שקל לדולר.



הדולר המשיך במחצית הראשונה של השבוע את מגמת ההיחלשות שלו. עם זאת, מיום שלישי המטבע החל לדשדש כלפי מעלה, כאשר הוא מטפס באופן משמעותי יותר אל 4.15 שקל, במקביל להתחזקותו בעולם.



הדולר התנהג באופן דומה בשבוע שעבר גם מול האירו. עד אמצע השבוע המטבע נחלש, ולאחר מכן התחזק ונסחר סביב 1.36 דולר לאירו. שוקי המניות באירופה נסחרו במגמה מעורבת ועם נטייה לירידות שערים, בהשפעת הירידות אמש בוול סטריט.



עליית הפחד מסיכון של היומיים האחרונים מתרגמת למעבר לדולר. נקודת התמיכה היא 1.333 דולר לאירו, ועוד אחת חזקה יותר ב-1.293. נקודת ההתנגדות היא ב-1.363 דולר לאירו.



האנליסטים בבנק אגוד ממליצים למשקיעים פרטיים על נתח של 15% משווי התיק באפיק המט"חי, בתמהיל בין המטבעות: כ-50% בדולר, כ-25% באירו וכ-25% במטבעות אחרים: דולר ניו-זילנדי ודולר אוסטרלי, דולר קנדי ופרנק שוויצרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully