וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים בקרסו מוטורס: רועי שחורי - מנהל חטיבת ניסאן; אסף שטרנברג - מנהל חטיבת רנו

עידו סולומון

17.5.2009 / 13:25

יאיר שרת מונה למשנה למנכ"ל בנושאי שיווק ומכירות בינ"ל בחברת מולטילוק; גלית דוד ותיקאי מונתה לסמנכ"ל הכספים והתפעול של חברת AllJobs.co.il; דודי זביב מונה לסמנכ"ל המכירות והשיווק של קבוצת יעל; רו"ח אלישע סער יעמוד בראש קבוצת אליוט גרופ רואי חשבון



מינויים חדשים בקרסו מוטורס: רועי שחורי - מנהל חטיבת ניסאן; אסף שטרנברג - מנהל חטיבת רנו



מינויים חדשים בקבוצת קרסו מוטורס: רועי שחורי מונה למנהל חטיבת ניסאן. ב-4 שנים האחרונות שימש כמנהל המותג ניסאן ולפני כן שימש כמנהל המותג לנקום בלוריאל ישראל.
שחורי בעל תואר שני במנהל עסקים.



כמו כן מונה אסף שטרנברג למנהל חטיבת רנו. במהלך השנים האחרונות שימש כמנהל רשת סוכנויות המכירה והטרייד אין של חברת קרסו מוטורס. לפני כן שימש כמנהל המותג אמריקן קומפורט בחברת עמינח.
שטרנברג בוגר תואר שני במנהל עסקים.



יאיר שרת מונה למשנה למנכ"ל בנושאי שיווק ומכירות בינ"ל בחברת מולטילוק



יאיר שרת מונה למשנה למנכ"ל לשיווק ומכירות בינ"ל בחברת מולטילוק. בארבע השנים האחרונות מילא תפקיד של סמנכ"ל שיווק ישראל. לפני עבודתו בחברה עבד במשך 9 שנים ביוניליבר, בשנתיים האחרונות מלא תפקיד של סמנכ"ל מכירות.



גלית דוד ותיקאי מונתה לסמנכ"ל הכספים והתפעול של חברת AllJobs.co.il



גלית דוד ותיקאי מונתה לסמנכ"ל הכספים והתפעול של חברת AllJobs.co.il. שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת כספים בחברת קורליקס.
ותיקאי בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות מהממכללה למנהל ותואר שני במשפטים לרו"ח, מאוניברסיטת בר-אילן.



דודי זביב מונה לסמנכ"ל המכירות והשיווק של קבוצת יעל



דודי זביב מונה לסמנכ"ל המכירות והשיווק של קבוצת יעל. בעבר שימש כסמנכ"ל המכירות של החברה לאוטומציה. עוד קודם לכן מילא שורה של תפקידים בדיגיטל, טלדור, פלאפון תקשורת, מטריקס ומלם. לדודי ניסיון של 20 בשוק ה-IT.
זביב בעל תואר MBA במנהל עסקים, התמחות בשיווק, מטעם אוניברסיטת דרבי.



רו"ח אלישע סער יעמוד בראש קבוצת אליוט גרופ רואי חשבון



רו"ח אלישע סער נבחר לעמוד בראש קבוצת אליוט גרופ ישראל רואי החשבון. יחליף בתפקיד את רו"ח חגית ליברמן פלס ששימשה כיו"ר הקבוצה בשנה החולפת.



סער מכהן כיו"ר ועדת המחשוב והאינטרנט של לשכת רואי חשבון בישראל, יו"ר כנס אילת של לשכת רואי חשבון, עורך "ישר ולעניין" ניוזלטר שבועי של לשכת רואי חשבון המופץ לאלפי רואי חשבון, וחבר ועד מרחב תל אביב בלשכת רואי חשבון. סער הוא רואה חשבון מוסמך בוגר אוניברסיטת תל אביב.



מנהל ערוץ 8, סיני אבט, הודיע על סיום תפקידו אחרי שמונה שנים



סיני אבט, מנהל ערוץ 8, הודיע על סיום תפקידו אחרי שמונה שנים כמנהל ו-11 שנים בערוץ. סיני נימק את החלטתו בכך שמיצה את תפקידו ושברצונו לצאת לחופשה ארוכה, שלאחריה יחליט על תפקידו הבא.
ליעד ורדימון, יו"ר נגה תקשורת מסר "קיבלנו בצער רב את החלטתו של סיני לסיים את תפקידו. סיני הוא אחד מאנשי הטלוויזיה המוכשרים ביותר בישראל, והוא הצעיד את הערוץ להישגים מרשימים ביותר ברמה מקומית ובינלאומית".



את דרכו בטלויזיה החל אבט כקופירייטר בחברת ICP, שהפיקה בעבור חברות הכבלים את הערוצים השונים. בשנת 1997 עבר לנגה תקשורת שם שימש כמנהל קריאטיבי של ערוץ 8 ולאחר מכן התמנה כמנהל תכניות. משנת 2001 הוא מנהל את ערוץ 8.



מנגה תקשורת נמסר, כי בימים הקרובים יעודכן על המינוי החדש לערוץ 8.



גיא אריאלי מונה לראש תחום לימודי אוטומציה במכללת היי-טק



גיא אריאלי מונה לראש תחום פיתוח בדיקות אוטומטיות במכללת היי-טק, הנמנית על חטיבת ההדרכה של מטריקס. במקביל למינויו ממשיך לכהן כ-CTO וחבר הנהלת אקווה, תפקיד בו הוא מחזיק ב-4 השנים האחרונות.
לגיא תואר ראשון בהנדסת מכונות ומדעי המחשב.



אדריכלית הפנים אריאלה שניאור מונתה לליו"ר אגודת אדריכלי הפנים בישראל



אדריכלית הפנים אריאלה שניאור מונתה ליו"ר אגודת אדריכלי הפנים בישראל. החלה את דרכה לאחר השירות הצבאי בעולם ההיי-טק ושימשה בין היתר כמנהלת מחלקה בחברת RAD מקבוצת "רד בינת" עד שנת 1998.



החליטה לערוך תפנית בקריירה ופנתה ללימודי אדריכלות פנים ובסיומם פתחה משרד עצמאי.



אינג’ שמואל אנגל נבחר ליו"ר ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאיים



אינג' שמואל אנגל נבחר ליו"ר ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאיים. מחליף את האדריכל אורי שטרית שסיים בימים אלה את תקופת כהונתו. אנגל שימש במהלך שלושת השנים האחרונות כמ"מ יו"ר הארגון.
אנגל הוא מהנדס אזרחי, בוגר בהצטיינות יתרה את הפקולטה להנדסה בטכניון. בוגר מנהל עסקים ובשמאות מקרקעין. עומד בראש משרד עצמאי המעסיק כ-40 מהנדסים.



עדי שביט מונה לסמנכ"ל הכספים של תשלובת אלוני



עדי שביט מונה לסמנכ"ל הכספים של תשלובת אלוני. שימש בתפקידיו הקודמים כמנכ"ל קבוצת אלון מתכת וכסמנכ"ל הכספים של חברת ת.מ.מ אמניר.



פרופ’ יהודה אדלר מונה ליו"ר החוג לשיקום לב של האיגוד הקרדיולוגי בישראל



פרופ' יהודה אדלר, מנהל בית החולים משגב לדך בירושלים, מונה ליו"ר החוג לשיקום לב של האיגוד הקרדיולוגי בישראל.
אדלר סיים את לימודי הרפואה בהצטיינות בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה, נחשב לאחד הפרופסורים הצעירים בתחום הרפואה ומומחה לרפואה פנימית ולקרדיולוגיה. כמו כן אדלר הוא בעל תואר שני במנהל מערכות בריאות באוניברסיטת ת"א. בהמשך דרכו שימש כמומחה לרפואה פנימית בביה"ח שיבא בתל השומר, במסגרת תפקידיו במרכז הרפואי ע"ש שיבא הקים פרופ' אדלר את המערך לשיקום חולי אי ספיקת לב קשה. אדלר עבד גם בביה"ח בלינסון ופרסם למעלה מ-200 פרסומים מדעיים בעולם. הוא מכהן במספר גופים ומועצות בתחום הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully