וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת ומיקרוסופט חתמו על הסכם: "ארץ נהדרת" עוברת מ-mako ל-MSN

מעיין כהן

17.5.2009 / 13:54

במסגרת ההסכם, אתר mako יספק תכני טלוויזיה ל-MSN ישראל; mako יטמיע שירותים טכנולוגיים של מיקרוסופט



זכיינית ערוץ 2 קשת ומיקרוסופט חתמו היום על הסכם לשיתוף פעולה ארוך טווח בתחומי התוכן, במסגרתו יספק אתר mako תכני טלוויזיה שיוצגו באתר MSN ישראל, ביניהם "ארץ נהדרת", "האח הגדול" ו"כוכב נולד". עוד נמסר, כי במסגרת ההסכם אתר mako יטמיע שירותים טכנולוגיים של מיקרוסופט.



עדי אייל, מנכ"ל חטיבת האונליין במיקרוסופט ישראל, מסר כי "ההסכם משקף את המגמה של התלכדות האינטרנט והטלוויזיה למדיה משולבת אחת, והוא לוקח את המגמה הזו צעד אחד קדימה - באמצעות שת"פ בין שניים מהגורמים המובילים בתחומיהם בישראל - הן ברייטינג והן בחדשנות טכנולוגית. הפעילות המשולבת תעשיר את חוויית התוכן של גולשי MSN וכן של צופי תוכניות קשת באמצעות כלים טכנולוגיים חדישים שיעמדו לרשותם. אנו רואים בהסכם צעד ראשון לפעילויות אינטרנט-טלוויזיה מגוונות נוספות בעתיד ורואים בשילוב קשת-מיקרוסופט שילוב מנצח".



גיל בהר, סמנכ"ל ניו מדיה בקשת, מסר כי "מדובר בחיבור מצוין בין שני גופים מובילים בתחומם. מיקרוסופט מובילה בתחום הטכנולוגיה ואילו mako מוביל בתכנים ובווידאו, דבר שיאפשר שילובים מעניינים של טכנולוגיה חדשה ותוכן אטרקטיווי. אנו רואים בפלטפורמות של מיקרוסופט ערוצי הפצה נוספים והזדמנות מצוינת ל mako להגיע לקהלים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully