וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואפים לרייטינג גבוה יותר? ליאור שליין עובר ל-22:00

אופיר בר-זהר

17.5.2009 / 16:35

תוכנית "היום שהיה" עם גיא זהר תעבור ל-23:00



שינויים בלוח השידורים של ערוץ 10: הערוץ הודיע היום כי תוכנית הבידור "הלילה עם ליאור שליין" תועבר למרכז הפריים טיים ותשודר מדי ערב בשעה 22:00. תוכנית החדשות "היום שהיה" עם גיא זהר תשודר בשעה 23:00.



גורמים בשוק העריכו כי המהלך של ערוץ 10 נובע מרצון להשיג יותר הכנסות מתוכניתו של שליין ולשדרה בשעה מוקדמת יותר שבה תוכל להשיג רייטינג גבוה יותר. בנוסף אמרו כי מאחר והערוץ אינו מפיק הרבה תוכניות חדשות בתקופה זו, ישנה העדפה לשדר תוכניות חוזרות בשעות מאוחרות יותר.



גורמים בערוץ ציינו כי בתקופת הקיץ יותר צעירים צופים בטלוויזיה ומתעניינים בתכנים בידוריים כמו תוכניתו של שליין וזה הדבר שעמד מאחורי ההחלטה.



ביום חמישי הקרוב "מופע הלילה" תצא להפסקה קצרה בת שבועיים, כדי ששליין ומערכת התוכנית יוכלו להיערך לשינוי הצפוי. בתגובה למעבר, אמר ליאור שליין: "זאת משימה מאוד קשה, לשדר מול תוכניות הפריים-טיים של ערוץ 2 עם תקציבי הענק שלהן, אבל ננסה לעמוד בה בכבוד. אכן, ביום חמישי הקרוב נצא לפגרה בת שבועיים, במהלכה אני מקווה למצוא את פסלון החסינות שערוץ 10 החביא לי באולפן".



ליאת פלדמן, סמנכ"ל התוכניות של ערוץ 10, אמרה כי: "שליין הינו יוצר מרכזי וחשוב בערוץ 10, והקדמת שעת השידור של תוכניתו תלווה בעיבוי והרחבה של תכני הומור, סאטירה וכיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully