וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוצרים שנחטפים בימי מיתון: מכירות הקונדומים בארה"ב עלו ב-5%; מכירות המשלשלים זינקו ב-11.5%

סוכנויות הידיעות

17.5.2009 / 16:41

עוד מהלהיטים של המיתון הנוכחי: מטבעות זהב, נעלי ריצה, שוקולדים ותרופות



מסתבר שגם בימי מיתון, המתאפיינים בהידוק החגורה, ישנם מוצרים שממשיכים להיחטף ממדפי החנויות - חלקם אפילו בקצב מהיר יותר מכפי שנמכרו קודם לכן. מכירות השוקולד, נעלי הריצה והבשר המשומר עלו בחדות בארה"ב בחודשים האחרונים, כמו גם מכירות הזהב, ואפילו חובבי היין לא הפסיקו לשתות, רק עברו ליינות זולים יותר.



סוכנות הידיעות אי-פי דיווחה כי בעוד שהצרכנים האמריקאים מקצצים את הוצאותיהם ודוחים רכישות של מכוניות, מכשירי חשמל ומוצרים יקרים אחרים, הם עדיין מוכנים לשלם על תחביבים ומותרות זולים יותר, כמו מוצרי שיזוף, גינון או ממתקים. הרשי, יצרנית הממתקים, דיווחה ברבעון הראשון של 2009 על זינוק של 20% ברווחיה וענקית המזון קראפט פודס דיווחה על גידול דו-ספרתי במכירותיהן של הארוחות המוכנות, לאחר שאמריקאים רבים נאלצו לוותר על אכילה מחוץ לבית.



המיתון, מסתבר, טוב גם לתעשיית המין, הרומנטיקה והמוצרים הנלווים. מכירות הקונדומים עלו ב-5% ברבעון הרביעי של 2008, בעוד שאתר ההיכרויות Match.com דיווח על הביצועים הטובים ביותר שלו מזה שבע שנים.



הלחצים הנפשיים והמצוקות הגופניות שגורם המיתון, מסתבר, מבשרים טובות עבור יצרניות התרופות נגד עצירות. חברת המחקר אינפורמיישן ריסורסס דיווחה כי מכירות האבקות המשלשלות עלו ב-11.5% ב-12 החודשים שהסתיימו ב-19 באפריל. מכירותיהן של תרופות נגד צרבת והסדרת העיכול, כמו פפטו ביסמול, עלו ב-8%.



נעלי הריצה גם הן ממשיכות להימכר, ועלו ב-2% בשנת 2008 לעומת 2007, לדברי טום דויל מהתאחדות קמעוניות ויצרניות הספורט בארה"ב (NSGA).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully