וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על פי סקר אינדקס מסטרקארד בישראל: 32% מעדיפים לחכות למבצעי נופש של הרגע האחרון

עירית רוזנבלום

17.5.2009 / 18:38

הסקר, שבודק את הרגלי השימוש של מחזיקי כרטיס אשראי, נערך בישראל לראשונה על ידי מסטרקארד העולמית



סקר אינדקס מסטרקארד, הבודק את הרגלי השימוש של מחזיקי כרטיס אשראי, נערך בישראל לראשונה על ידי מסטרקארד (ניו יורק: MA) העולמית, ומגלה כי 67.8% מהישראלים מתכוונים לנסוע לחו"ל במהלך 2009. 54% מהם ייסעו למטרות חופשה, ו-32% מהם מעדיפים לחכות למבצעי הרגע האחרון בטרם יבצעו הזמנה.



כ-11% מהמשיבים ציינו כי מעולם לא נסעו לחו"ל, בעוד 34% דיווחו כי נסעו לחו"ל לפחות אחת לשנתיים. היעדים המועדפים על ישראלים הנוסעים למטרות חופשה הם מערב אירופה (45.6%) וצפון אמריקה (21.1%).



הסקר מעלה גם כי 38% מהמשיבים הנוסעים לחו"ל מעדיפים לתכנן את נסיעותיהם באופן עצמאי, ולערוך הזמנות נפרדות עבור כל אחד ממרכיבי הנסיעה, כולל טיסות, סידורי לינה והשכרת רכב. 26% מהמשיבים ציינו כי הם מעדיפים חבילות נופש.



כ-35.3% מהישראלים אמרו כי כרטיסי האשראי הם אופן התשלום המועדף עליהם בעת השהייה בחו"ל, כאשר 50% ציינו את נוחות וקלות השימוש כיתרון העיקרי להעדפה זו.



לדברי קרין דאלווה, מנהלת איזור ישראל מסטרקארד: "כאשר מחזיקי כרטיסי אשראי בישראל נשאלו לגבי שירותים נוספים המוצעים על ידי כרטיסיהם ואשר בהם הם משתמשים, צויין ביטוח הנסיעות לחו"ל כשירות מספר אחת על ידי 27% מכלל המשיבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully