וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידול בפעילות האינטרנט וסגירת ה-BlogTv החזירה את תפוז לרווח: הרווח התפעולי - 1.5 מיליון שקל

נתן שבע

18.5.2009 / 10:06

וואלה הרוויחה 5.6 מיליון שקל לעומת 3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל בעקבות עלייה בפרסום באינטרנט



חברת האינטרנט והתוכן הסלולרי תפוז חזרה להרוויח ברבעון הראשון של השנה. החברה, שבשליטת סאני של אילן בן דב, עברה לרווח של 743 אלף שקל, לעומת הפסד של 1.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. השיפור בתוצאות נובע בעיקר מפעילות האינטרנט, צמצום בכח האדם וסגירת פעילות החברה הבת BlogTV - פעילות שהסבה לחברה הפסדים בשנים האחרונות. הכנסות החברה צמחו ב-19% לשיא של 10.6 מיליון שקל.



את הצמיחה הגדולה יותר הוביל תחום האינטרנט, שטיפס ב-41% ל-4.2 מיליון שקל - גידול המוסבר בין היתר כתוצאה משיתופי פעולה עסקיים. תחום הפעילות הסלולרית נעצר עם עלייה של 2% בהכנסות ל-6.1 מיליון שקל. בחברה מציינים כי הגידול בהכנסות מהשנים האחרונות לא יימשך בשנת 2009, "נוכח עדכון התפעריפים ושינויים במודלי ההתחשבנות לגבי חלק ממוצרי התוכן הסלולריים - שצפויים להיעשות על ידי המפעילים הסלולריים". ברבעון הראשון המשיכה החברה לרשום הכנסות של 320 אלף שקל מפעילות BlogTV שנסגרה.



הרווח התפעולי של החברה ברבעון הסתכם ב-1.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של 585 אלף שקל ברבעון המקביל.







גם חברת האינטרנט וואלה הציגה רבעון ראשון חזק. וואלה הרוויחה 5.6 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2009, לעומת 3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. הכנסות החברה צמחו ברבעון הראשון של 2009 ב-22.5% לעומת הרבעון המקביל ל-30.1 מיליון שקל. בוואלה מסבירים את הגידול בהכנסות מעלייה בתקציבי פרסום המופנים לאינטרנט ומהעמקת מוצרי הפרסום שמציעה החברה, הכוללים בין היתר פרסום בווידיאו, תוכן שיווקי ופעילות לעסקים קטנים-בינוניים.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully