וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד-בנד הישראלית חתמה עסקה של מיליוני דולרים עם NTT DOCOMO היפנית

אמיתי זיו

18.5.2009 / 11:22

NTT DOCOMO היא מפעילת הסלולר הגדולה ביפן עם 54 מיליון לקוחות שהם 51% מהשוק הסלולרי במדינה



חברת רד-בנד הישראלית מדווחת כעת על עסקה של "מיליוני דולרים רבים", העסקה הגדולה בתולדות החברה, מול מפעילת הסלולר הגדולה ביפן - NTT DOCOMO. העסקה יוצאת דופן מבחינתה של רד-בנד לא רק בהיקפה אלא גם בכך שלרוב החברה משווקת את הפתרון שלה ליצרניות מכשירים ובמקרה הזו הרוכשת היא מפעילה סלולרית.



רד-בנד מספקת תוכנות לניהול ועדכון תוכנה והתקנים סלולריים מרחוק, תחום פעילות שמכונה FOTA Firmware Over-the-Air. חבילת התוכנות מאפשרת למפעילת הסלולר לעדכן את גרסאות התוכנה של המכשיר, הן כתהליך תמיכה ותיקון תקלות והן כתהליך שיווקי, בעדכוני גרסה לשירותי ערך מוסף ובמקרה הזה לשירותים שקיימים במפעילה היפנית כגון: GPS, Mobile TV, שירותים לתשלום חשבונות באמצעות הסלולר וכדומה.



NTT DOCOMO היא מפעילת הסלולר הגדולה ביפן עם 54 מיליון לקוחות שהם 51% מהשוק הסלולרי במדינה. החברה נסחרת בבורסות טוקיו, לונדון וניו-יורק.



רד-בנד הוקמה בשנת 1999 ומעסיקה 90 עובדים ב-6 מדינות. החברה ביצעה 6 סבבי גיוס כספים מהקרנות: כרמל ונצ'רס, פיטנגו, פועלים ונצ'רס, קורל ואינפינטי. סך הכל גייסה החברה עד כה 30 מיליון דולר. פעילותה של רד-בנד רווחית והחברה הגיעה בתחרות ה-FAST 50 של 2008 למקום ה-8, עקב צמיחה בהכנסות בשיעור של 3,000% בחמש שנים. תוכנות רד בנד הותקנו ביותר מלמעלה מ-500 מיליון מכשירים סלולריים על ידי 7 מתוך 10 היצרניות המובילות, ביניהן: LG Electronics, Motorola, NEC, Sharp, Sony Ericsson, ZTE וכן עוד 30 חברות אחרות בשווקי הטלפונים הניידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully