וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקסטקום תבצע עבודות תשתית למערכת בקרת תנועה ארצית עבור מע"צ תמורת 67 מיליון שקל

יובל מעוז

18.5.2009 / 12:04

נקסטקום שבשליטת גיא ישראלי נסחרת כיום לפי שווי של כ-18 מיליון שקל



חברת נקסטקום, המתמחה בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות תקשורת מורכבים, חתמה על הסכם עקרונות עם חברת מלרג לביצוע עבודות תשתית למערכת בקרת תנועה ארצית עבור החברה הלאומית לדרכים בישראל תמורת כ-67 מיליון שקל. העבודות יתבצעו על ידי נקסטקום עבור מע"צ כקבלן משנה של מלרג, העוסקת בפרויקטים של תשתיות והנדסה אזרחית.



פרויקט בקרת תנועה ארצית מתפרס על פני 126 ק"מ ומאפשר קבלת מידע בזמן אמת ישירות מהשטח על עומסי התנועה, ניהול אירועים יעיל ומהיר יותר, בקרת תנועה והפצת המידע למשתמשי הדרך. המערכת אמורה להפחית את העומס בדרכים והקטנת זמן התגובה בטיפול באירועים כשהמערכת עצמה מהווה את הנדבך המרכזי לכל הממשקים הנוגעים לניהול ובקרת התנועה בכבישים.



במסגרת הפרוייקט, יתבצעו עבודות תשתית בכביש מס' 1 מגינות סחרוב ועד קיבוץ גלויות; כביש מס' 2 ממחלף פולג ועד צומת גלילות; כביש מס' 4 מצומת רעננה ועד מחלף חולות וכביש מס' 5 מצומת גלילות ועד צומת קסם.



על פי מסמכי המכרז, הסכום צמוד למדדים שנקבעו בתנאי המכרז, כאשר בין החברה לקבלן הראשי נקבע מנגנון השתתפות במידה ותחול ירידה במדדים.



נקסטקום, הנמצאת בשליטת גיא ישראלי, עוסקת בביצוע פרוייקטי תשתיות תקשורת אלחוטית ותשתיות תקשורת וחשמל. החברה, בניהולו של המנכ"ל שלומי אשכנזי, סיימה את 2008 עם רווח של 2 מיליון שקל לעומת הפסד של 5.2 מיליון שקל ב-2007. החברה נסחרת כיום לפי שווי של כ-18.4 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully