וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה תקיים שנה נוספת את אירוע Coca -Cola Village

עדי דברת

18.5.2009 / 13:28

האירוע יתקיים בהשקעה של 15 מילון שקל החל מה 15 ביולי בחוף אכזיב



קוקה קולה תקיים שנה נוספת את אירוע Coca-Cola Village - כפר נוער המיועד לבני נוער שיופעל למחזורים של שלוש ימים בחודשים יולי-אוגוסט. האירוע יתקיים בהשקעה של 15 מילון שקל החל מה-15 ביולי בחוף אכזיב. האירוע יכלול הופעות של אמנים, ספורט ימי ואתגרי, משחקי ספורט, צוות הוואי ובידור, מתחם הקרנת סרטים ומשחקי פלייסטיישן.



בנוסף, בני הנוער יוכלו להירשם באתר לפעילות 'בואו להיות' ולאחר אודישנים הזוכים יעברו סדנאות בתחומי ההנחייה בטלוויזיה, הופעה מוזיקאלית, סטנד אפ, D.J וצילום בהנחיית אנשי מקצוע כגון אסף אמדורסקי, הסטנאפיסט קובי מימן, הצלם שרון אלון, הדי ג'יי ALARM ועוד. בני הנוער יזכו גם לתת הופעה בתחום בו הודרכו - שיר, תקלוט במסיבה ועוד. הכניסה לאירוע הינה בסף 199 שקלים ועשרה פקקים או לשוניות של קוקה קולה.



סביון בר סבר, סמנכ"ל השיווק של חברת קוקה קולה, מסרה: "קוקה-קולה ממשיכה במסורת ריגוש בני הנוער .פרוייקט Coca-Cola Village היה הצלחה בלתי רגילה ובלט בחדשנותו בארועי קיץ 2008. לאור הציפייה של בני הנוער כי הפרוייקט ימשך גם השנה החלטנו לאתגר את עצמנו ולהוסיף רמת עניין ועומק ע"י השקת מיזם חדש - בואו להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully