וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסום ברשת עובד: חברת הסטארט אפ הישראלית DoubleVerify גייסה 3.5 מיליון דולר

גיא גרימלנד

18.5.2009 / 16:32

החברה מפתחת טכנולוגיה שמסייעת למפרסמים לעקוב אחר המודעות שמתפרסמות ברחבי רשת האינטרנט



חברת הסטארט אפ הישראלית DoubleVerify השלימה גיוס הון ראשון בהיקף של 3.5 מיליון דולר מקרן הון סיכון בלומברג קפיטל, פירסט ראונד קפיטל, קרן הון סיכון של קומקאסט - Genacast ומשקיעים פרטיים נוספים.



DoubleVerify, שנוסדה בתחילת 2008 על ידי צמד היזמים הישראלי אורן נצר ואלכס ליברנט, עוסקת בתחום אימות קמפיין פרסומיים באינטרנט. איך זה עובד? נחזור לשנייה לעולם הפרסום הישן, זה של העיתונות המודפסת. כשלקוח מבקש לפרסם בעיתונים או מגזינים, הוא מגדיר במי מהם הוא מעוניין לפרסם - ועוקב אחר כך מה התבצע בפועל. מודעת פרסומת בעמוד שלוש יקרה יותר מן הסתם ממודעת פרסומת בעמוד 30. למפרסם אין בעיה לפתוח את המגזין שבו הלקוח ביקש לפרסם ולוודא שהפרסומת אכן מוקמה במיקום המתוכנן.



באינטרנט כללי המשחק משתנים. קמפיין פרסומי אינטראקטיווי יכול להיפרס על פני אלפי אתרים, ולפי פילוחים שונים ומשונים. לפי אזור גיאוגרפי של הגולשים, שעות שונות אתרים קודמים שבהם ביקר הגולש וכו'. בקמפיינים שכאלו קשה לוודא האם אכן הקמפיין הפרסומי בוצע לפי דרישתו של המפרסם. לכאן נכנס הפתרון הטכנולוגי של DoubleVerify. המפרסם שולח את תוכנית הפרסום ל-DoubleVerify, כלומר מפרט באילו אתרים הוא מתכנן לפרסם ולפי אילו פרמטרים.



DoubleVerify מספקת בתמורה למפרסם חתיכת קוד תוכנה שהוא מצרף לכל מודעה. הקוד מאפשר לשרת של DoubleVerify לעקוב אחר מודעת הפרסום. במקביל, DoubleVerify מפעילה סורקים (Crawlers ו-Spiders) שמבקרים במיליונים אתרים ומנתחים כיצד מופיעה הפרסומת (מיקום, זמנים וכו'). יש גם אפילו צילום מסך שמאפשר למפרסמים לוודא שהמודעה אכן הופיעה כפי שביקשו.

DoubleVerify עובדת כיום עם כמה לקוחות גדולים. אחד מהם הוא ברשימת העשרה המפרסמים הגדולים בארה"ב ברשת האינטרנט. לקוח אחר הוא בנק גדול שמנהל תקציב פרסום של 100 מיליון דולר. החברה עדיין בשלבים ראשונים של מכירות. השנה היא מתכננת למכור בהיקף של כמיליון דולר ובשנת 2010 בהיקף של כמה מיליוני דולרים. מבחינת מתחרים, לדאבל קליק יש פתרון מתחרה כמו גם לשתי חברות סטארט אפ אמריקאיות: אמפייר ו-The Media Trust. ל-DoubleVerify יש מרכז מו"פ בתל אביב המעסיק 12 עובדים ומשרד בארה"ב שמעסיק שלושה עובדים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully