וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לפני החג: תפוסה ממוצעת של כ-80% בגליל; תפוסת שיא בעמק יזרעאל

עירית רוזנבלום

18.5.2009 / 16:35

במלונות, באירוח הכפרי ובצימרים המשפחתיים - התפוסה עומדת על כ-85%; בצימרים הזוגיים - 60%



שבועיים לפני החג ועם העלייה במידות החום, מצביעות ההזמנות בגליל על תפוסה ממוצעת של כ-80% בחג השבועות. במלונות, באירוח הכפרי הקיבוצי ובצימרים המשפחתיים - התפוסה עומדת על כ-85% ובצימרים הזוגיים התפוסה עומדת על כ-60%.



ענת ניסים - מנכ"לית עמותת התיירות ארץ הגליל, המאגדת אתרי תיירות מארבע רשויות - מסרה כי שבועות הוא גם חג המים, ובניגוד לשנה שעברה, הפעם נחלי הגליל מציעים שפע של מים והוכנו פעילויות וחוויות הקשורות לחג בנוף הכפרי והירוק.



גם בעמק יזרעאל לא חשים במשבר הכלכלי ומדווחים על תפוסת שיא לשבועות בזכות פסטיבל חלב ודבש (30-24 במאי) המושך אליו אלפי מבלים מרחבי הארץ. שבועיים לפני החג, כל הצימרים, המלונות ואתרי הלינה הכפרית בעמק יזרעאל כבר בתפוסה מלאה במהלך השבוע שבו חל שבועות.



השנה, בנוסף למופעי זמר של אמנים מהשורה הראשונה בארץ, יתקיימו אירועים הייחודיים לפסטיבל חלב ודבש, ובהם מפגש מקהלות וחבורות זמר בהנחיית חנן יובל, כנס אקורדיוניסטים, טקסי ביכורים, תיקוני שבועות, אירועי בתים פתוחים ועוד.



בנוסף למקומות הלינה, גם כרטיסים למופעים מסוימים כבר אזלו. למופע הבידור החדש של עדי אשכנזי, שיועלה במסגרת הפסטיבל, כבר אזלו כל הכרטיסים, אך ניתן לרכוש כרטיסים ליתר המופעים שיתקיימו בימי החג.



לדברי ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, מטרת הפסטיבל היא בראש ובראשונה לחשוף בפני המבקרים את חבל הארץ הזה בחג הקציר, ואת כל הפעילות החקלאית והיצירתית הרבה המתקיימת בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully