וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שוק האשראי במזרח אירופה מפשיר? נאנט קיבלה מימון מחדש ל-3 פרויקטים בפולין בכ-53 מיליון יורו

מיכאל רוכוורגר

18.5.2009 / 17:55

המימון ישמש את החברה לפיתוח ומימון הבנייה בפרויקטים; החברה מכרה כ-100 דירות בפולין מתחילת השנה



חברת נאנט נדל"ן, שבשליטת אולימפיה (32.4%) שבבעלות קבוצות ברונפמן-פישר, כצנלסון ולוינשטיין, דיווחה כי סיכמה עם בנק נורדאה (NORDEA Bank) על קבלת מימון מחדש וכן מימון נוסף לשני פרויקטים בפולין בסכום כולל של כ-53 מיליון יורו. המימון ישמש את החברה, בין השאר, לפיתוח ומימון עבודות הבנייה בפרויקטים.



הפרויקט הראשון שניתן לו המימון הינו של חברת Robyg City Apartment, המקימה את פרויקט זאליבוש בוורשה שהיקפו כ-1,150 יחידות דיור. כ-75% ממניותיה של חברת הפרויקט נמצאות בידי חברת Robyg SA, המוחזקת בשיעור של 49.09% על ידי נאנט. החברה תקבל מימון נוסף בסך של כ-11 מיליון יורו ומימון מחדש בסך של כ-29 מיליון יורו. המימון מחדש כולל פרישת החזר ההלוואות על הקרקע בין שנת 2010 לשנת 2013.



הפרויקט השני הינו של חברת Robyg Jabloniowa, המחזיקה 100% מהזכויות לפרויקט פלאסובה בגדנסק, שהיקפו כ-1,133 יחידות דיור, ומוחזקת גם היא על ידי חברת Robyg SA. החברה קיבלה מימון מחדש בסך של כ-13 מיליון יורו, שכולל מימון מחדש ופרישת החזר ההלוואות על הקרקע בין שנת 2010 לשנת 2014. כמו כן, דיווחה נאנט, כי בשלושת החודשים האחרונים היא מכרה כ-100 דירות בפולין.



אוסקר כצנלסון, מנכ"ל נאנט, אמר היום: "יכולתה של נאנט לקבל מימון מחדש בשני פרויקטים בתקופה הנוכחית ממחישה את יציבותה של החברה, את מעמדה החזק בשווקים בהם היא פועלת ואת יחסיה הטובים עם המערכת הבנקאית. בשוק בפולין אנו רואים בחודשים האחרונים מגמה של שיפור ניכר בקצב המכירות של דירות מגורים בפרויקטים שלנו, ובשלושת החודשים האחרונים מכרנו כמות שיא של כמאה דירות. אנו מקווים כי מגמה זו תמשיך גם בהמשך השנה.



"המימון ישמש את החברה בחלקו להמשך פיתוח הפרויקטים ובחלקו למימון מחדש של ההלוואות על הקרקע. נאנט תמשיך לפעול על מנת להגדיל את נוכחותה בשוקי היעד שלה במזרח אירופה ולנצל הזדמנויות עסקיות התואמות את האסטרטגיה העסקית שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully