וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יורם טורבוביץ' יסייע לחלץ את אזורים? קיבל פנייה להתמנות ליו"ר החברה

מיכאל רוכוורגר

18.5.2009 / 20:05

הפנייה הגיעה ממזרחי טפחות ומגופים מוסדיים; לאזורים גם טרם מונה מנכ"ל קבוע לאחר פרישתו של מתי דב



נמשכת אי הוודאות סביב ניהול חברת הנדל"ן אזורים, שבשליטת שעיה בוימלגרין. יורם טורבוביץ' קיבל בימים האחרונים הצעה מבנק מזרחי-טפחות וגופים מוסדיים להתמנות למנכ"ל אזורים. זאת אחרי שמועמדותו של רו"ח צביקה יוכמן ירדה בשלב זה מן הפרק.



נכון להיום משמש שעיה בוימלגרין כיו"ר אזורים, אולם במזרחי-טפחות מעוניינים למנות לניהול החברה נציג מטעמם. הבנק הוא הנושה הגדול של החברה האם של אזורים - בוימלגרין קפיטל, זאת לאחר שהעניק לבוימלגרין ב-2006 הלוואה של כ-700 מיליון שקל לרכישת השליטה באזורים (כ-64%). בוימלגרין קפיטל מצויה אף היא במגעים להסדר חוב.



טורבוביץ' טרם השיב להצעה, ומקורבויו ציינו כי כאשר ישוב מחו"ל הוא ימשיך לקיים פגישות עם גורמים באזורים. לחברת הנדל"ן גם טרם מונה מנכ"ל קבוע לאחר פרישתו של מתי דב. כיום משמש שמואל סלבין, סגן יו"ר דירקטוריון אזורים, כממלא מקום המנכ"ל.



טורבוביץ', לשעבר הממונה על ההגבלים העסקיים, סיים לפני כ-8 חודשים את תפקידו כראש סגל בלשכת ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. טורבוביץ' החל לשמש לפני כמה חודשים כיועץ מיוחד של קבוצת לבייב הבינלאומית ואפריקה ישראל הציבורית.



אזורים, המצויה במצב פיננסי קשה, החלה לקיים בימים האחרונים מפגשים עם גופים מוסדיים בכדי להגיע להסדר חשאי לפריסת חובותיה. לא ניתן היה להשיג את תגובתו של טורבוביץ' השוהה בחו"ל. ממזרחי-טפחות טרם נמסרה תגובה לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully