וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירים מעדיפים ב.מ.וו שחורה - ובטוחה

מאת דניאל שמיל

19.5.2009 / 7:10

מסקר שנערך בקרב צעירים עולה כי הפרמטר החשוב ביותר בבחירת רכב חדש הוא הבטיחות - ורק לאחר מכן המחיר והביצועים



>> צעירים חולמים על רכב שטח שחור של ב.מ.וו - כך עולה מסקר שערכה חברת פאנלס עבור חברת הפרסום לצעירים, לעומק התודעה. הסקר כלל 300 נשאלים בני 18-35.

הבשורה הטובה היא ש"חינוך השוק" מתחיל להניב פירות, וצעירים מכירים בחשיבותה של הבטיחות. 35% מהם ציינו אותה כפרמטר החשוב ביותר בבחירת רכב חדש, לפני המחיר (25%) והביצועים (17%). הבטיחות חשובה לנשים יותר מאשר לגברים, וחשיבותה עולה עם הגיל.



מכונית החלומות היא עדיין רכב שטח (28% מהנשאלים), כשאחריה דווקא מכונית משפחתית (24%), לפני מכוניות ספורט או יוקרה. היצרן המועדף הוא ב.מ.וו (19%), נתון המעיד על עוצמת מותג גבוהה, העולה על נתח השוק של היצרן בקרב הצעירים. במקום השני נמצאת מאזדה, ובשלישי - פולקסווגן.



במפתיע, אלה אינם המותגים שנחשבים צעירים בקרב הנשאלים בסקר. חצי מהנשאלים לא מאמינים שיש מכוניות המתאימות יותר לצעירים, ובקרב אלה שכן - מובילה פיז'ו (10%), כשבמקום השני נמצאת סיאט.



רוב יצרני הרכב נתפשים כנייטרליים גם מבחינה מגדרית, אך יש יוצאי דופן. סוזוקי, המתמחה במכוניות וברכבי שטח קטנים, נחשבת מותג נשי, בעוד שב.מ.וו, אלפא רומיאו ושברולט נתפשות כמותגים גבריים.



רוב הצעירים יעדיפו לרכוש רכב ולא לקבל אותו בליסינג. צבע המכונית המועדף על צעירים בישראל הוא שחור, כאשר במקום השני אצל הנשים נמצא הכחול, ואצל הגברים - הלבן.



זיו פופלובסקי, מנכ"ל לעומק התודעה, אמר כי "הצעירים משפיעים מאוד על בחירת הרכב השני במשפחה. חשוב להם באיזו מכונית יראו אותם, וגם באיזה מכונית יראו את ההורים שלהם. בניגוד למה שעלה מהסקר, צעירים רוצים לקבל מכונית מהעבודה אם זו הטבת שכר משמעותית - גם אם הם מעדיפים לבחור את הדגם בעצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully