וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המשביר לצרכן: "אקים את המתחרה הבא שלנו"

מאת עדי דברת

19.5.2009 / 7:10

רמי שביט מנהל מו"מ לרכישת זיכיון לרשת בתי כלבו מחו"ל שתתחרה ישירות ברשת המשביר לצרכן וכך תחסום תחרות חיצונית



>> רמי שביט, בעלי קבוצת המשביר לצרכן, מנהל מו"מ לרכישת זיכיון לרשת בתי כלבו מחו"ל שתתחרה ישירות ברשת המשביר לצרכן - כך נודע ל-TheMarker. בימים אלה מנהל שביט מגעים עם כמה רשתות כלבו בחו"ל כדי להביא אחת מהן לישראל. במהלך זה, אם יתממש, מנסה שביט למנוע כניסה של בית כלבו מתחרה בבעלות חיצונית לשוק הישראלי.

"יש תוכנית מעשית להקים עוד רשת בתי כלבו בישראל", אמר שביט. "אני אייצר את מספר 2 ונקים את המתחרה הבא שלנו. לנו יש את כל המיקומים הטובים ורק אני יכול ליצור לעצמי מתחרה". בראיון לגיליון מאי של מגזין TheMarker, אמר שביט כי "אני רוצה ליצור קבוצת ריטייל של 5 מיליארד שקל בשלוש-חמש שנים, עם ממשק בין כל המערכות. זה עדיין לא קרה, רק התחלתי". שביט הוסיף כי בכוונתו לבצע בשנה הקרובה מיזוגים ושיתופי פעולה עם גופים רלוונטיים בתחום הקמעונות - הכל במטרה להגיע למחזור של 5 מיליארד שקל.



המשביר לצרכן סיימה את 2008 עם עלייה של 71% בהכנסות - ל-2.2 מיליארד שקל. עם זאת, החברה הציגה רווח של 23.4 מיליון שקל, לעומת 83 מיליון שקל ב-2008. הרווחיות נפגעה, בין השאר בשל הרכישות שביצעה הקבוצה. המשביר רכשה מחצית מרשת ג'אמפ ב-2007, אך הרשת הפסידה כ-11 מיליון שקל ב-2008; אירית, המוחזקת על-ידי ג'אמפ, הפסידה כ-9 מיליון שקל ב-2008; והמכרז של המדינה, שהמשביר רכשה עם טרקלין חשמל 50% מפעילותו ב-2007, הפסיד כ-4 מיליון שקל.



בנוסף מחזיקה קבוצת המשביר ברשת המשביר לצרכן המפעילה 30 סניפים, ב-68% מרשת ניו פארם המפעילה 56 סניפים, ב-74% מחברת התיירות קשרי תעופה וב-50% מחברת סיבוס לפתרונות הסעדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully