וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר-חומסקי זכו בתקציב הפרסום של גאפ

מאת איילה צורף

19.5.2009 / 7:10

על התקציב התמודדו גם גלר-נסיס וגיתם. במהלך המכרז סירבה הזכיינית לגלות למתמודדים את גובה התקציב או להתחייב על היקפו



>> תקציב הפרסום של גאפ יטופל באדלר-חומסקי. זאת לאחר מכרז שבו התמודדו גם גיתם וגלר-נסיס. גם במכרז עצמו סירבה חברת אלביט מסחר וקמעונות, זכיינית גאפ בישראל, לפרט בפני משרדי הפרסום את גובה התקציב השנתי או להתחייב להיקף מסוים.

עם זאת, היות שגאפ הוא מותג שכל משרד פרסום ירצה להתהדר בו, התמודדו על התקציב שלושה ממשרדי הפרסום הבולטים בישראל. אלביט התחייבה בפני משרדי הפרסום לערוך מהלך השקה למותג בישראל, אם כי התחייבות כזו לא בהכרח מעידה על גובה התקציב.



לדברי אריק בן זינו, מנכ"ל אלביט מסחר וקמעונות, "ההחלטה בדבר תקציב הפרסום של גאפ התקבלה לאחר תהליך אינטנסיווי ומורכב שבו נבחנו הצעותיהם של כמה ממשרדי הפרסום המובילים בישראל". צוות הבחירה במשרד הפרסום הורכב מבכירי חברת אלביט מסחר וקמעונות, וכלל גם את היועצים החיצוניים יעקב קדמי ותמי גניגר.



אלביט מסחר וקמעונות הינה חלק מחברת אלביט הדמיה, שנמצאת בשליטתו של מוטי זיסר. החברה מחזיקה בזיכיונות ומפעילה בישראל את רשתות האופנה מנגו ו-Star-G. בפברואר 2009 הודיעה אלביט מסחר וקמעונות כי קיבלה את הזיכיון להבאת המותגים גאפ ובננה ריפבליק לישראל.



באחרונה הודיעה החברה כי חנות ראשונה של גאפ תיפתח באוגוסט בקניון ממילא בירושלים, ותשתרע על שטח של כ-800 מ"ר. החנות תכלול את כל קווי המותג ובהם נשים, גברים, ילדים ותינוקות. חנות ראשונה למותג בננה ריפבליק צפויה להיפתח בתחילת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully