וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני נייד עם פעולת סוללה ארוכה במיוחד

אתר WiseBuy

19.5.2009 / 10:09

בדקנו



>> המחשב המיני נייד החדש של Asus מסדרת Eee (דגם 1000HE), מציע שני חידושים על פני קודמיו - מעבד N280 לעומת N270 ומשך פעולת סוללה ארוך במיוחד של עד 9.5 שעות, כהצהרת החברה.

ניגשנו אל בדיקת ביצועיו בסקרנות, מאחר שזהו המיני נייד הראשון שאנחנו בודקים המצויד במעבד מהדור החדש. אבל במהלך הבדיקות לא הבחנו בהבדל משמעותי מקודמו, אם בכלל. הסוללה סיפקה שבע שעות רצופות של עבודה ממוצעת, שזה הישג נאה. המחשב, שמשקלו 1.45 ק"ג, הוא כבד יחסית לניידים מסוגו, אך עם סוללה גדולה שמצדיקה את משקלה בפעולה רצופה וממושכת, זה מתקבל על הדעת.



דגמי Eee אף פעם לא הצטיינו במקלדות שלהם, וה-1000EH אינו יוצא דופן; אף על פי שהמקלדת בדגם הנוכחי משופרת, עם מקשים בגודל טוב ומרווחים נדיבים, היא לא נעימה לשימוש - חסרה הגמישות שמאפיינות מקלדות טובות.



משטח העכבר טומן בחובו הפתעה נעימה. זהו משטח מולטי טאצ' שבעזרתו ניתן להגדיל ולהקטין את התצוגה באמצעות החלקה של שתי אצבעות במקביל. אלא שהוא התגלה כנלהב מדי והגיב בקופצנות חסרת רגישות לתנועת האצבעות.



בעד: משך פעולת סוללה ארוך, פעולה שקטה והתחממות מינימלית, משטח עכבר בטכנולוגיית מולטי טאצ', עיצוב נאה ואיכות בנייה כללית טובה.



נגד: משקל גבוה יחסית לקטגוריה, מקלדת סבירה בלבד, משטח עכבר לא מספיק נוח, סט חיבורים בסיסי.



שורה תחתונה: מתאים בעיקר למי שזקוק למיני נייד שיספק לו שעות ארוכות של עבודה רצופה.



ציון: 8



2,599



שקל



אתר WiseBuy.co.il מסייע בקבלת החלטות קנייה באמצעות מדריכי קנייה, סקירת מוצרים והשוואת מחירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully