וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלם מיזוג ספרינט ואלומות: בית ההשקעות הממוזג ינהל נכסים בכ-1.2 מיליארד שקל

שרית מנחם

19.5.2009 / 11:03

לאחר המהלך, אלומות תהפוך לחברת אחזקות ותחזיק בכ-45% מחברת ספרינט השקעות



ספרינט השקעות השלימה את המיזוג עם חברת אלומות בית השקעות. לאחר העסקה, ינהל בית ההשקעות הממוזג ספרינט אלומות כ-1.2 מיליארד שקל נכסים בניהול תיקים, קרנות נאמנות וקופות גמל. במסגרת המיזוג, ימוזגו 3 חברות בנות: אלומות ניהול השקעות המנהלת תיקים אישיים ללקוחות; אלומות קרנות נאמנות ואלומות גמל ביחד עם פעילות ספרינט השקעות.



לאחר המהלך, אלומות בית השקעות שהוקם ב-1997 ושבשליטת חברת ביטוח חקלאי (50%) וחברת גורן קפיטל (50%) של שמואל גורטלר, תהפוך לחברת אחזקות ותחזיק בכ-45% מחברת ספרינט השקעות. ספרינט מנוהלת על ידי קובי נימקובסקי, יו"ר החברה הוא אוהד מראני לשעבר מנכ"ל משרד האוצר. העסקה נחתמה לפני כשנה, אז מכרה גילאון שהחזיקה במניות ספרינט את אחזקותיה לאלומות תמורת 9.5 מיליון שקל.

המחיר שיקף לספרינט שווי של 21 מיליון שקל. בפועל, נסחר ספרינט בעת בעסקה לפי שווי של 18 מיליון שקל. כיום, נסחר ספרינט לפי שווי של 11 מיליון שקל, זאת לאחר עלייה של 57% מתחילת השנה.



מראני אמר הבוקר כי המיזוג בין ספרינט ואלומות יאפשר לחסוך בעלויות ולנצל את היתרון היחסי של החברה הממוזגת לצמיחה. נימקובסקי הוסיף כי המיזוג יסייע להתמודד עם האתגרים הצפויים בשוק ההון בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully