וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזר הפיננסים מוביל לעליות בבורסות אירופה; לונדון עולה ב-0.5%; פרנקפורט מוסיפה 1.3%

אשר שכטר

19.5.2009 / 11:21

מניית דויטשה בנק מזנקת ב-5.7%; מניית מרקס אנד ספנסר נופלת ב-6.5% בעקבות נפילה ברווחים



בורסות אירופה רושמות כעת עליות שערים, בהובלת מגזר הפיננסים, לאחר שבקשותיהם של שלושה מהבנקים הגדולים בארה"ב להחזיר את כספי הסיוע שקיבלו מהממשל הפדרלי עוררו הערכות אופטימיות בקרב המשקיעים כי המשבר הפיננסי מתקרב לסיומו. בורסת לונדון עולה ב-0.5%, פרנקפורט מוסיפה 1.3%. פאריס עולה ב-0.6%.



גולדמן סאקס, מורגן סטנלי וג'יי פי מורגן צ'ייס ביקשו מהממשל האמריקאי להחזיר סכום משותף של 45 מיליארד דולר שקיבלו מכספי הסיוע, כך אמרו היום מקורות המקורבים לפרשה לבלומברג. אם יאשר הממשל את החזרת הכספים, יהיה זה ההחזר הגדול ביותר של כספי משלמי המסים מאז תחילת תוכנית הסיוע למגזר האמריקאי - TARP - באוקטובר. שלושת הבנקים הגדולים צריכים לקבל את אישור הבנק הפדרלי, המפקח העיקרי על הבנקים, להחזיר את הכספים.



מניית דויטשה בנק מזנקת ב-5.7%. מניית לוידס הבריטי, שהודיע אתמול על כוונתו לגייס 4 מיליארד ליש"ט (6 מיליארד דולר) בהנפקת מניות חדשות כדי להחזיר את כספי הסיוע שקיבל מממשלת בריטניה, מזנקת ב-4%. מניית UBS עולה ב-4.3%.



מניית מרקס אנד ספנסר, קמעונית הלבוש הגדולה בבריטניה, נופלת ב-6.5% לאחר שהקמעונית דיווחה על נפילה של 38% ברווחיה השנתיים בעקבות ירידה דחה במכירות המזון והביגוד והפחיתה את הדיווידנד למשקיעים. רווחיה של מרקס אנד ספנסר בשנת הכספים שהסתיימה ב-28 במארס נפלו ל-508 מיליון ליש"ט (778.6 מיליון דולר), לעומת רווח של 821.7 מיליון ליש"ט שנה קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully