וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדותי סגרה את סניף הדגל בשינקין; "מדובר בסגירה זמנית כדי למנוע חששות של הברחת סחורה"

עדי דברת

19.5.2009 / 12:26

הרשת נקלעה לחובות של כ-10 מ' ש'; עד לפני מספר חודשים, היא מנתה 22 חנויות, עם מחזור של 24 מ' ש' בשנה



אחרי שסגרה חנויות רבות, רשת בגדי הילדים ילדותי סגרה את סניף הדגל של הרשת ברחוב שינקין בתל אביב – כך נודע ל-TheMarker. הסניף בשינקין הינו הסניף הראשון שפתחה הרשת בשנת 1995. רק חמש שנים לאחר מכן, בשנת 2000, נפתחה החנות השנייה של הרשת במרכז שוסטר ברמת אביב. עוה"ד שולי גולדבלט, המייצג את הרשת, מסר כי מדובר בסגירה זמנית של הסניף למספר ימים.

ביום ראשון הגישה הרשת בקשה להקפאת ההליכים המשפטיים נגדה למשך 90 יום. זאת לאחר שלדברי החברה היא נקלעה לחובות הנאמדים בכ-10 מיליון שקל. ילדותי, שבבעלות בני הזוג אתי ואודי צאיג, ביקשה למנות את רו"ח יובל קידרון כנאמן להליך הבראת החברה ולמימוש הסדר נושים. עוה"ד גולדבלט אמר ל-TheMarker כי הסגירה הינה עד למתן צו מביהמ"ש ונועדה למנוע חששות כי הרשת מחסלת מלאי.



ב-2004 החל תהליך מואץ של פתיחת מספר חנויות בשנה, והחברה הכפילה את גודלה ופריסתה. עד לפני מספר חודשים, הרשת מנתה 22 חנויות, עם מחזור של 24 מיליון שקל בשנה. ואולם בחודשים האחרונים התברר כי הזוג צאיג נקלע לקשיים וחנויות נסגרו בהדרגה: בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, בקניון ברחובות, בפתח תקוה, בקריון ועוד. כיום מונה הרשת 10 סניפים עם מחזור של 13 מיליון שקל.



ילדותי מציינת בבקשה כי היא פונה לבית המשפט על מנת שיינתן לה זמן לממש תוכנית הבראה, לגבש הסדר נושים ולהכניס משקיע שייקל על קשיי המימון.



כפי שפורסם ב-TheMarker, המשקיע הפוטנציאלי עמו מנהלת הרשת מגעים מתקדמים, הוא אבנר יהודאי, רואה חשבון בהשכלתו, המחזיק בכ-40% מחברת ההשמה אדם מילוא ובעבר כיהן כמשנה למנכ"ל כימיקלים לישראל וכסמנכ"ל כספים בחברת החשמל.



מהבקשה עולה כי מתוך 10 מיליון שקל חובות, כ-900 אלף שקל הן חובות בדין קדימה, כ-5.6 מיליון שקל לנושים רגילים ו-1.5 מיליון שקל חוב לבנק לאומי. החובות לנושים רגילים עומד על כ-1.8 מיליון שקל והחובות לבעלי המניות על כ-114 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully