וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפסגות נותנים מחיר יעד של 74 שקל למניית רמי לוי - גבוה ב-45% ממחירה הנוכחי

יעל פולק

19.5.2009 / 12:43

טליה לויברג: עד כה ביצע רמי לוי את כל המהלכים השיווקים הנכונים ובלא טעויות



"רשת רמי לוי ממשיכה במגמת הצמיחה, הנתמכת באסטרטגיה השיווקית המקורית של רמי לוי, ואנו מעריכים כי ניתן לשמור על המגמה גם בשנים הבאות", כך כותבת האנליסטית טליה לויברג מפסגות, ומעניקה למניה המלצת "קנייה" במחיר יעד של 74 שקל - גבוה ב-45% ממחיר המניה הנוכחי. "בנוסף, אסור לשכוח את האיתנות הפיננסית המצוינת ומדיניות הדיווידנד, אשר עד כה הייתה בהחלט נדיבה, כאשר גם ב-2009 אנו צופים תשואת דיווידנד של כ-8%".



לויברג מבהירה כי "אין ספק כי ההצלחה העיקרית של הרשת בשנה האחרונה תלויה במקוריות השיווקית של רמי לוי עצמו, ללא סמנכ"ל שיווק או יחצ"ן, וזהו גם הסיכון העיקרי של הרשת. עד כה ביצע רמי לוי את כל המהלכים השיווקים הנכונים ובלא טעויות. כל עוד ישכיל לוי לשמור על אמינות בעיני הלקוח ולספק את הסל הזול ביותר, אנו רואים פוטנציאל להמשך צמיחה מהותית".



לגבי מגמת הצמיחה המואצת ממנה נהנתה הרשת עד כה, כותבת לויברג כי "בהחלט הופתענו מיכולת שימור שיעורי הרווחיות הגבוהים, על אף מגמת הצמיחה המואצת. צמיחה של 37% במכירות - שלוותה בצמיחה של 36% ברווח התפעולי של החברה ב-2008 - בהחלט מעוררת הערכה".



לויברג צופה תשואת דיווידנד של כ-8% גם ב-2009: "מאז הנפקתה לציבור במאי 2007 ועד היום, מציגה החברה מאזן המעיד על איתנות פיננסית גבוהה משמעותית מהממוצע. החברה נסחרת עם עודף נכסים פיננסים של כ-88 מיליון שקל לאחר הדיווידנד האחרון, מה שצפוי, להערכתנו, לצד היכולות התזרימיות, לתמוך בתשואת דיווידנד של כ-8% גם השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully