וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS: ריכשו מניות פרטנר וסלקום לפני פרסום הדו"חות

אמיתי זיו

19.5.2009 / 14:08

בבנק השווייצי מעדיפים את סלקום: "המנייה נסחרת בדיסקאונט גדול מול פרטנר; אטרקטיווית בפרספקטיבה של שנה



בנק UBS השווייצי מפרסם סקירה חיובית על מניות חברות הסלולר הישראליות: "אנו ממליצים לרכוש את מניות סלקום ופרטנר עוד טרם פרסום דו"חות הרבעון הראשון של החברות", כותבים ב-UBS. פרטנר תפרסם את תוצאותיה ביום חמישי השבוע וסלקום ב-26 לחודש.



עוד כותב הבנק כי "בעבר צפינו כי המיתון יגרור פגיעה חמורה יותר בחברות הסלולר הישראליות. כעת אנו צופים המשך גידול מצבת הלקוחות, חיתוך בעלויות ותועלת מהמעבר לתקינת דיווח IFRS (בפרטנר). עוד אנו צופים שהעלאת המחירים תקזז את הירידה בדקות השיחה והמעבר לחיוב על פי שנייה ומעריכים כי התוצאות של החברות יכו את הקונסנזוס".



UBS מציינת את מניית סלקום כעדיפה. תחת הכותרת Top Pick נכתב: "ההעדפה שלנו היא סלקום. המנייה נסחרת בדיסקאונט גדול מול פרטנר והיא אטרקטיווית בפרספקטיבה של 12 חודשים קדימה, עם הנהלה מעולה, מותג חזק, מוניטין, מאזן ותזרימי מזומנים טובים". מחיר היעד שנקבע בסקירה למניית סלקום הוא 30 דולר.



בכל אופן, הכותבים מבהירים כי שתי המניות אטרקטיוויות הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך, בשל סיכונים נמוכים במודל העסקי ודיווידנדים גבוהים.



הסיכון לענף הסלולר הישראלי על פי UBS הוא מהכנסת מפעיל סלולרי נוסף: "הסביבה הרגולטורית מהווה סיכון לחברות הטלקום והאמירות האחרונות של משרד התקשורת על עידוד כניסת מפעיל נוסף עלולות לגרור הגברת תחרות בשוק שיש לו היום מבנה ברור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully