וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגון חתמה על עסקת המשך עם קודטל מהרפובליקה הדומיניקנית בהיקף של 3 מיליון דולר

ניר צליק

19.5.2009 / 15:15

קודטל תתקין את ה-FibeAir 3200T במטרה להרחיב ולשדרג את שדרת רשתות התקשורת הנייחת והסלולרית שברשותה



סרגון נטוורקס, ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות, חתמה על עסקת המשך עם קודטל, ספקית התקשורת הנייחת והסלולרית הגדולה והמובילה ברפובליקה הדומיניקנית, אשר תתקין את פתרונות 3200T FibeAir של סרגון. שווי העסקה עבור סרגון הוא למעלה מ-3 מיליון דולר.



קודטל היא חברה בת של אמריקה מובייל, ספקית תקשורת באמריקה הלטינית. ההתקנה וניהול הפרויקט יבוצעו על ידי טלנטוורקס. קודטל תתקין את ה-FibeAir 3200T, פתרון Trunk של סרגון לטווחים ארוכים, במטרה להרחיב ולשדרג את שדרת רשתות התקשורת הנייחת והסלולרית שברשותה. פתרון ה-FibeAir 3200T משמש לתקשורת למרחקים ארוכים ומאפשר נפח תעבורה גבוה של שירותי קול ונתונים עבור רשתות תקשורת. הפתרון מאפשר לקודטל להגדיל את טווח הכיסוי ללא צורך בהגדלת מספר האנטנות.



עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון נטוורקס אמר כי "אנו גאים להרחיב את היחסים שלנו עם ספק התקשורת החשוב קודטל ולסייע לו להיענות לדרישות התעבורה החדשות שלו". פלטי הוסיף כי "בתקופה האחרונה אנו עדים להתעניינות הולכת וגוברת בפתרון FibeAir 3200 Trunk, שהובילה להתקנתו על ידי ספקי תקשורת מובילים בכל העולם לצורך הרחבה ושדרוג רשתות אלחוטיות מסוגים שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully