וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מרוויח עורך דין? סקר חדש בוחן את מידת שביעות הרצון וההשפעה של המשבר על תנאי המועסקים בענף

נורית רוט

19.5.2009 / 15:28

סקר חדש שעורכת קודקס, חברה להשמת עורכי דין, בוחן את שכרם של עורכי הדין, התנאים הנלווים, מידת שביעות הרצון וההשפעה של המשבר הכלכלי על המועסקים בענף ועל תנאי העסקתם ■ זוהי הפעם השנייה שקודקס עורכת את סקר השכר ■ את הסקר הקודם, שנערך בשנת 2007, מי



קודקס, חברת ההשמה לעורכי דין יוצאת בימים אלה בלהשתתפות בסקר לחצו כאן לבחינת שכרם של עורכי הדין, התנאים הנלווים, מידת שביעות הרצון וההשפעה של המשבר הכלכלי על עורכי הדין ועל תנאי העסקתם. עורכי דין שימלאו את השאלון, יקבל מקודקס הערכת שווי (הערכה של השכר ההולם אותו ביחס לשוק) שתינתן להם באופן אישי ודיסקרטי, לעיניהם בלבד.



"הערכת השווי" מתבססת על פיתוח ייחודי של קודקס, ומתייחסת למשתנים רבים כגון: ותק, סוג המעסיק, מוסד הלימודים, מגדר, תחום המומחיות, השכלה נוספת ועוד. מידע זה יוכל לסייע למועסקים בתחום, ולשמש כלי משמעותי בידיהם לקבלת החלטות בעולם העבודה. כך לדוגמה, הערכת השווי תסייע בהחלטות הקשורות למועד בקשה להעלאת שכר, ציפיות שכר בראיון עבודה, המועד הנכון לחיפוש עבודה והשפעת המיתון על השכר בענף המשפטי.



זוהי הפעם השנייה שקודקס עורכת את סקר השכר. את הסקר הקודם, שנערך בשנת 2007, מילאו למעלה מאלף עורכי דין. השנה מצפים בקודקס להיענות גדולה אף יותר.



להשתתפות בסקר לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully