וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבת של ערוץ 10: יעביר בשידור חי את גמר "הישרדות" ואת משחקה של מכבי חיפה נגד מכבי נתניה

אופיר בר-זהר

19.5.2009 / 16:34

גמר "הישרדות איי הפנינה" יתקיים בשבת הקרובה באמפיתיאטרון קיסריה



מקבץ שידורים ישירים בשבת הקרובה בערוץ 10: השידורים יפתחו עם המשדר המקדים לגמר "הישרדות", שיופק על ידי גיא פינס. התוכנית, בהנחיית עדן הראל, תועבר בשידור חי ותעקוב אחר ההכנות לגמר, לצד סיכומים ופרשנויות של אורחים באולפן.



עם תום המשדר המקדים, ישודר משחק הכדורגל מכבי נתניה-מכבי חיפה בשידור חי. לאחר ניצחונה של מכבי חיפה על הפועל תל אביב במחזור האחרון, תנסה חיפה להבטיח את זכייתה בתואר אלופת המדינה בכדורגל לעונת 2008/9.



לאחר משחק הכדורגל יועבר בשידור חי מקיסריה גמר "הישרדות" בהנחיית גיא זוארץ עם שלושת הפיינליסטים, כשרק שניים מהם יעמדו לבחירת המושבעים במועצת השבט הגורלית. שני הפיינליסטים ייבחרו, לראשונה ב"הישרדות", על ידי הקהל. נטע-לי, אריק או מירית לא יעברו לשלב ההצבעה ולמעשה יודחו במהלך פרק הגמר.



גמר "הישרדות איי הפנינה" יתקיים בשבת הקרובה באמפיתיאטרון קיסריה. בגמר תתקיים מועצת השבט האחרונה בה יצביעו המושבעים ויבחרו את "השורד האחרון" אשר יזכה בפרס בשווי מיליון שקל, הכוללים ג'יפ סובארו B9. לאחר ההכרזה על הזוכה ב"הישרדות איי הפנינה", ישודר ראיון ראשון עם הזוכה ב"הישרדות - איי הפנינה" ועם שני הפיינליסטים הנוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully