וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אס.די.אס עברה לרווח תפעולי של 1.9 מ' ש'; מזהירה מפני ירידה אפשרית בהזמנות מהרבעון האחרון השנה

נתן שבע

19.5.2009 / 19:08

ההכנסות ירדו ב-17% ל- 27 מיליון שקל; הרווח הנקי הסתכם ב-2.3 מיליון שקל



חברת אס.די.אס, הפועלת בשוק התעשייה הבטחונית, עברה לרווח של 2.3 מיליון שקל לעומת הפסד נקי של 4.2 מיליון שקל ברבעון המקביל של 2008. הכנסות החברה אמנם התכווצו ב-17% ל-27 מיליון שקל, אבל שיפור בשיעורי הרווח הגולמי העבירו את החברה לרווח תפעולי של 1.9 מיליון שקל לעומת הפסד של 1.4 מיליון שקל ברבעון המקביל.



אס.די.אס (סטאר מערכות ביטחוניות) פועלת בשלושה תחומי פעילות עיקריים: מערכות ראית לילה ומערכות צליפה (באמצעות החברה הבת נגה לייט), השבחת כלי טיס (באמצעות החברה הבת ראדום), וייצור מוצרי בטיחות צבאיים (באמצעות החברה הבת מגם).



תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת היה חיובי, והסתכם ב-2.1 מיליון שקל בהמשך לתזרים חיובי של כ-9 מיליון שקל במהלך 2008. מנגד, המשיכה החברה להקטין את מצבת ההתחייבויות שלה לבנקים ולבעלי האג"ח. במהלך הרבעון הקטינה החברה, בכ-6 מיליון שקל, את חובותיה לבנקים. כמו כן, המשיכה החברה לבצע רכישות חוזרות של איגרות חוב. במהלך הרבעון רכשה החברה אג"ח בהיקף של 4.2 מיליון ערך נקוב עליהן שילמה כ-2.2 מיליון שקל.



צבר ההזמנות של אס.די.אס מסתכם כ-90 מיליון שקל, כאשר כשני שליש מתוכו מיועדים לביצוע ומימוש בהמשך השנה. החברה מזהירה כי המשבר הכלכלי גרם לירידה בתקציבי ההצטיידות שלמיטב החברה מסתכם ב-30%-20% בעיקר החל משנת 2010. החברה מעריכה כי הירידה בתקציבי ההצטיידות עלולה להשפיע לרעה על היקף ההזמנות של מוצרי ראיית הלילה, בעיקר החל מהרבעון האחרון של שנת 2009 ובשנת 2010 כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully