וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניות מגזר המכוניות עולות באירופה; לונדון יורדת ב-0.2%, פאריס עולה ב-0.3%

הדר תדמור

20.5.2009 / 11:10

מניית בנק לוידס צונחת ב-26% לאחר שהודיע על כוונתו לגייס 4 מיליארד ליש"ט בהנפקת מניות



מגמה מעורבת נרשמת בבורסות אירופה עם פתיחת המסחר, עליות נרשמות במניות מגזר המכוניות. בורסת לונדון יורדת ב-0.2%, בורסת פאריס עולה ב-0.3% ובורסת פרנקפורט נסחרת בשינויים קלים.



עליות נרשמות במניות מגזר המכוניות לאחר שבכיר בטויוטה העריך כי ייתכן שהידרדרות שוק המכוניות האמריקאי קרובה לסיומה. מניית BMW עולה ב-2%. מניית פיאט עולה ב-2.8%. מניית רנו עולה ב-2.7%.



טויוטה, יצרנית המכוניות הגדולה בעולם, אמרה כי "עלייה קלה במכירות המכוניות בארה"ב החודש עשויה לסמל את סופה של ההידרדרות הגרועה ביותר בשוק המכוניות העולמי זה שלושה עשורים. "אני חושב שהגענו לתחתית", אמר ג'ים לנץ, נשיא חטיבת המכירות של טויוטה בארה"ב, בראיון לבלומברג, אך סייג והוסיף כי עדיין לא צפוי שיפור ניכר במכירות המכוניות בארה"ב עד לשנה הבאה.







מניית בנק לוידס צונחת ב-26% לאחר שהבנק דיווח כי יקצץ עוד 625 משרות בחברה, בנוסף ל-985 משרות שכבר קיצץ, ולאחר שהודיע על כוונותיו לגייס 4 מיליארד ליש"ט (6.1 מיליארד דולר) בהנפקת מניות.



צניחת מניית בנק לוידס מובילה לירידות במניות הפיננסים בבריטניה. מניית רויאל בנק אוף סקוטלנד יורדת ב-1.7%. מניית בנק ברקליס יורדת ב-0.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully