וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית השיקום של קניון ארנה: פתיחת סניפים של גאפ והמשביר לצרכן, שדרת מעצבים וביטול מתחם המזון

עדי דברת

20.5.2009 / 14:51

חברת "מנופים פיננסים", בבעלות ג'קי בן זקן ואברהם נניקשוילי, תסיים את מיתוג הקניון בסתיו 2009



שנה וחצי אחרי שרכשה את קניון ארנה, חברת "מנופים פיננסים", בבעלות ג'קי בן זקן ואברהם נניקשוילי, מסיימת את הליך המיתוג מחדש של הקניון בעלות של כ-60 מיליון שקל, בתקווה להופכו לקניון מבטיח. הליך המיתוג צפוי להסתיים בסתיו 2009.



גולת הכותרת של תמהיל החנויות החדש היא הסכם עקרונות שנחתם בין הקניון לבין רשת החנויות GAP שצפויה להגיע לישראל. לדברי בן זקן, השניים חתמו על הסכם עקרונות, לפיו גאפ תיפתח בקניון את החנות השלישית שלה בישראל, אחרי שתפתח את החנות בממילא בירושלים ובתל אביב.



לדבריו, החנות תיפתח 30 יום לאחר פתיחת החנות בת"א, בדצמבר 2010. החנות תתפרש על פני שטח של 1,000 מ"ר ותכלול מחלקות גברים, נשים ותינוקות. לדברי בן זקן, גאפ תיכנס במקום רשת פוקס, שאיחדה את חנויות בגדי המבוגרים ובגדי הילדים לחנות אחת משולבת ובמקום החנות של פלאפון שיערכו בה שינויים. מוטי זיסר, שקיבל את הזיכיון למותג גאפ בישראל, הינו הבעלים לשעבר של קניון ארנה ומי שמכר אותו לחברת מנופים.



בנוסף, סיפר בן זקן כי לפני כחודש נערך סיור בקניון של נציגי אייצ' אנד אמ (H&M): "בסיור נכחו גם משפחת חורש וגם נציגי הרשת משוודיה, אבל עדיין מוקדם לדעת מה יהיה מכיוון שגם הם וגם אנחנו מעריכים שלא יהיה את המותג אייצ' אנד אמ בישראל לפני 2011, ניתן להעריך שעד אז הקניון יהיה מתאים לחנות".



בן זקן סיפר כי התפוסה בקניון עומדת היום על 80%. לדבריו, עד סוף 2009 יהיה הקניון בתפוסה מלאה. שכר הדירה בקניון נע בין 15 דולר ל-100 דולר למטר מרובע. "ביום הרכישה של הקניון שכר הדירה עמד על 32 דולר למטר מרובע. אם מסתכלים על קניונים אחרים מבינים שאין מה לרדת בשכר דירה עוד יותר כיוון שאנחנו אחד הקניונים עם דמי השכירות הכי נמוכים".



הבעיות איתן הייתה צריכה להתמודד מנופים פיננסים, לדברי בן זקן, היו תמהיל השוכרים, מיצוב גבוה מדי ועיצוב לא מתאים לקניון: "הציפייה הייתה שהעשירונים העליונים ותושבי הרצליה פיתוח יאהבו את הקניון אבל זה לא ממש הצליח ולמעט חנויות התכשיטים, שאר החנויות לא ממש הוכיחו את עצמן. הקניון גרם לקליינטים של קניון רמת אביב ועזריאלי לרתיעה. שבוע אחרי שרכשתי את הקניון ישבתי פה בבית קפה ושמעתי כיצד אישה אחת אומרת לשנייה שקסטרו בארנה היא החנות הכי יקרה של הרשת. הבעלים הקודמים של הקניון הלכו על אלמנטים עיצוביים שיותר מתאימים למוזיאון מאשר לקניון. העיקר בקניון אמור להיות השוכרים וחנויות הראווה ולא העיצוב של הקניון".



כצעד הראשון לשיפור הקניון בחרה ההנהלה החדשה להוציא את בתי הקולנוע, להוציא חנויות מפסידות ולהכניס את קבוצת המשביר לצרכן, שתפתח חנות בקניון תוך שלושה חודשים, שיהיה הסניף היחיד של המשביר לצרכן בהרצליה. המשביר לצרכן יכנס במקום החנות של טורנדו בקומה א' בקניון שהשתרעה על פני 1,400 מ"ר : "המתחם של טורנדו לא רק שלא הניב רווחים אלא הסב הפסד לבעלים הקודמים של הקניון. ברגע שקיבלנו את הקניון החלטנו להוציא אותם", אמר בן זקן.



"היום כבר לא נכון לחשוב שבתי קולנוע הם העוגן של קניון ובטח שזה לא נכון לארנה בהרצליה. בתי הקולנוע לא עבדו מי יודע מה אז הפכנו אותם לשדרת חנויות שתכלול 6-7 חנויות בגודל 250-700 מ"ר". ארבע חנויות שיכנסו במקום בתי הקולנוע ולא היו קודם בקניון הן: גלי, שתפתח חנות של 500 מ"ר, סולוג, סקטור ו-RG 512 0 - שתיהן בבעלות חלקית של מנופים פיננסיים. לגבי המיקומים שנותרו, בן זקן מספר כי הוא מנהל מגעים עם טויס אר אס, ביג טויס ומספר רשתות אופנה.



כמו כן, הקניון יבטל את מתחם האוכל ובמקומו יקים שדרת מעצבים. בן זקן סיפר כי "מתחם המזון לא הוכיח את עצמו, בעיקר לאחר הוצאת בתי הקולנוע. אנחנו מנהלים מו"מ עם מקדונלדס למציאת מקום חלופי וטוב יותר במקום המיקום במתחם המזון ואת הגלידריה נוריד לקומה התחתונה כדוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully