וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק ולש - מנכ"ל ג'נרל אלקטריק לשעבר: "אובמה ייאלץ לזייף את התקציב כדי לממש את כל תוכניותיו"

סוכנויות הידיעות

20.5.2009 / 15:02

זכויותיהם של נושי קרייזלר נרמסו על חשבון איגודי העובדים, אמר ולש אתמול בנאום בועידת עסקים בבוסטון



ג'ק ולש, לשעבר מנכ"ל ג'נרל אלקטריק (GE), הביע אתמול ביקורת חריפה על התנהלותו של נשיא ארה"ב, ברק אובמה, בעניין פשיטת הרגל של קרייזלר. זאת, בטענה שהוא העדיף את איגודי העובדים על חשבונם של הנושים.



"אני לא ממש אוהב את המקום אליו הוא מוביל אותנו", אמר ולש על אובמה בבוסטון, שם נאם בוועידת העסקים של ניו אינגלנד. ולש אמנם שיבח את כישורי התקשורת של אובמה, ובפרט את הופעתו באוניברסיטת נוטרדאם השבוע, אך הביע דאגה מתוכניות התמריצים שלו, בטענה שהן מובילות את ארה"ב לגירעונות ענק.



"כדי לקבל את הכסף אליו הוא זקוק לתוכניותיו, צריך להיות לאובמה תקציב מזוייף", אמר ולש, שהיה מנכ"ל GE בין 1981 ל-2001, "הוא משטה באנשים וגורם להם לחשוב שניתן יהיה ליישם את תוכניותיו ללא גזירות רציניות והעלאות מסים".



בנוגע לקרייזלר, יצרנית הרכב אשר הגישה בחודש שבער בקשה להגנה מפני נושים, אמר ולש "לא אהבתי את התנאים, זכויותיהם של הנושים נרמסו והאיגודים קיבלו 55% מהחברה".



במסגרת תוכנית הארגון מחדש של קרייזלר הציע הממשל למחוק חלק מחובותיה, ולהעביר את נכסי הליבה של קרייזלר לידי חברה חדשה שתהיה בבעלות עובדי החברה, יצרנית המכוניות האיטלקית פיאט, וממשלות ארה"ב וקנדה, הצעה אשר נתקלה בהתנגדות הנושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully