וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסטים: בזק היא ההשקעה הטובה ביותר בשוק הטלקום הישראלי; החברה פרסמה דו"ח שהיה מעבר לכל הציפיות

נועה פרייס

20.5.2009 / 16:04

בפסגות אומרים שהדו"ח ממחיש את המשך פירות צעדי ההתייעלות המבוצעים ברמת כל החברות בקבוצה; באי.בי.אי טוענים שבזק מציגה שיפור חד לאורך הדו"ח כולו ורווחיות שיא



חברת בזק פרסמה היום בבוקר (ד') את דו"חותיה לרבעון הראשון של 2009, והאנליסטים בבתי ההשקעות השונים מאוד מרוצים מהתוצאות שהחברה הציגה. "בזק היא ההשקעה הטובה ביותר בשוק הטלקום הישראלי", אומר גלעד אלפר, אנליסט באקסלנס.



בפסגות אומרים כי בזק פרסמה דו"ח שהיה מעבר לכל הציפיות. "ראשית, הדו"ח ממחיש את המשך פירות צעדי ההתייעלות המבוצעים ברמת כל החברות בקבוצה. בזק קווי הציגה שיעורי רווחיות מצוינים, תוך שהיא מצליחה לצמצם את הוצאות השכר וההפעלה מעבר לציפיותינו", אומרת טליה לויברג, אנליסטית מחלקת מחקר Sell Side בפסגות.



בפסגות מעניקים מחיר יעד של 8.3 שקל למניית בזק, עם המלצת "תשואת יתר". לויברג טוענת כי החברות הבנות, בזק בינלאומי ו-YES, המשיכו את המגמה החיובית של הרבעונים הקודמים גם הפעם, ומדגישה כי מדובר על מגמות גם להמשך.



האנליסט אורי ליכט, מבית ההשקעות אי.בי.אי, אומר כי בזק מציגה שיפור חד לאורך הדו"ח כולו ורווחיות שיא. בנוסף, ליכט טוען כי למרות המלצת ה"נייטרלי", בזק ממשיכה להיות חברת התקשורת המועדפת להשקעה.



"בזק הציגה בשנים האחרונות יצירתיות וגמישות ניהולית מעוררות הערכה. החברה הצליחה בעזרת תהליכי ייעול, כניסה לתחומים חדשים ומערך שיווקי אדיר, לפצות כמעט לחלוטין על כניסת המתחרים לענף ושבירת המונופול שלה", דברי ליכט. באי.בי.אי מעניקים למניית בזק מחיר יעד של 6.8 שקל.



במיטב אומרים כי בשורה התחתונה תוצאות החברה היו מעל לתחזיות המוקדמות, כאשר ההפתעה נבעה מהתייעלות לרוחב כל החברות הבנות, ובמיוחד פלאפון. "תוצאות אלו ממחישות את הגישה שלנו לגבי בזק, כי גם תחת הנחה של שחיקה מסוימת בהכנסות, החברה יכולה לשמר את רמת הרווחים הנוכחית (של 2008)", אומר ניר זוננברג, אנליסט במיטב. מחיר היעד למניה עומד על 8.5 שקל, וההמלצה נשארת על "קנייה".



בהראל טוענים כי גמישותה התפעולית של בזק הצליחה להפתיע, תוך שהיא מצמצמת עלויות בשיעור דו ספרתי. "בזק הציגה תוצאות מצויינות לרבעון, שעקפו את התחזיות במרבית הפרמטרים", אומר אמיר אדר, מנהל מחלקת מחקר Sell Side בהראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully