וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר שוקי הון: אלביט מערכות שוב מדווחת על שיעורי שיא ברווחיות

TheMarker

20.5.2009 / 17:09

בבית ההשקעות ממשיכים להמליץ על המניה ב"קנייה", עם מחיר יעד של 70 דולר



חברת אלביט מערכות פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2009. בלידר שוקי הון אומרים כי אלביט שוב מדווחת על שיעורי שיא ברווחיות, עם רווח גולמי של כ-32% ורווח תפעולי של כ-12%, אשר יותר מחיפו על החולשה העונתית במכירות. בלידר ממשיכים להמליץ על המניה ב"קנייה", עם מחיר יעד של 70 דולר.



יואב בורגן מלידר טוען כי "המכירות הרבעוניות בסך 657 מיליון דולר, שיקפו צמיחה של 6.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, נמוך יותר מהצפי שלנו לצמיחה בשיעור של 11%". אלביט מדווחת על גידול משמעותי בהכנסות סגמנט ה-C4ISR, כתוצאה ממכירות מוגברות של ציוד תקשורת ומל"טים.



"ההנחה השמרנית שלנו, לפיה מרכיב ההזמנות קצרות-הטווח במהלך הרבעון הראשון יהיה נמוך יותר מאשר ב-2008 ושיעורי הרווח יפגעו - התבררה כשגויה מן היסוד", אומר בורגן. לטענתו, הסברי החברה שתמהיל המוצרים והתחזקות הדולר הם הגורמים להפתעה הענקית בשיעורי הרווח, לעומת ציפיות האנליסטים, אינם מספקים את תמונת המצב המלאה.



בלידר טוענים כי אלביט ממשיכה "להקריב" באופן מכוון ויזום מהתזרים הגבוה ההיסטורי שלה, לטובת שיפור המרווחים. בנוסף, האנליסטים אומרים כי הרמה החריגה של הוצאות המימון ברבעון הראשון, 19 מיליון דולר לעומת 3.8 מיליון דולר ברבעון הקודם ו-4.6 מיליון דולר ברבעון המקביל, נבעה בעיקרה מהשפעת התחזקות הדולר על נגזרי המטבע של החברה.



"כצפוי, צבר המזומנים נותר בלא שינוי מהותי ועומד על 5.09 מיליארד דולר, לעומת 5.03 מיליארד דולר בסוף 2008. 72% מהצבר מיועד לביצוע במהלך יתרת שנת 2009 וב-2010", אומר בורגן. לטענתו, הדיבידנד עליו הוכרז, 0.30 דולר למניה (29.4% מן הרווח הנקי), עולה בקנה אחד עם מדיניות הדיבידנד ההיסטורית של החברה (25%-30% מן הרווח הנקי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully