וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואה החשבון אמיר גבאי תובע מיליון שקל מאגף החשב הכללי במשרד האוצר על הפרת זכויות יוצרים

הילה רז

20.5.2009 / 18:54

גבאי טוען כי באתר החברה מופיעים מאמרים, מצגות, טבלאות ומידע בענייני מיסוי שהם פרי יצירתו המקורית



רואה החשבון אמיר גבאי תובע מיליון שקל מאגף החשב הכללי במשרד האוצר ומיועץ מס ירושלמי, לאחר שלטענתו אתר האינטרנט של משרד האוצר הפר את זכויות היוצרים שלו.



גבאי, מומחה במיסוי ופרישה משמש כמנכ"ל ובעלים של חברת בי. פור יועצי פרישה, טוען כי פיתח אתר עסקי דינאמי בהוצאות עתק, והוא מנהל חלק ניכר מפעילותו באמצעות אתר האינטרנט של החברה. בתביעה שהוגשה היום לבית משפט השלום בירושלים טוען גבאי כי באתר החברה מופיעים מאמרים, מצגות, טבלאות ומידע בענייני מיסוי בפרישה שהם פרי יצירתו המקורית של גבאי.



לטענת גבאי הוא בעל זכויות היוצרים באופן בלעדי בטקסט מכוח החוק וכי על כל עמוד ועמוד במצגות המתפרסמת באתר האינטרנט שלו מופיע לוגו החברה, והסימון כי כל הזכויות שמורות.



גבאי קובל כי באתר האינטרנט של החשב הכללי הוצגו לציבור מצגות המפרות את זכויות היוצרים שלו, אך הוא מעולם לא נתן הסכמתו לשימוש בדפים הללו. לדברי גבאי לאחר שהתראות ותכתובות בעניין לא עזרו הוא הגיש את תביעתו.



בתגובה נמסר כי החשב הכללי דוחה מכל וכל את טענותיה המופרכות של חברת בי. פור. יועצי פרישה בע"מ ומנהלה, רו"ח אמיר גבאי, בדבר הפרת זכויות יוצרים. כתב התביעה טרם הומצא לחשכ"ל ולכן לא ניתן להתייחס לטענות המועלות בו. עמדת המדינה תוגש לבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully