וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר ייפתח עם הפקיעה על אופציות המעו"ף; אלביט מערכות נסחרת במחיר שיא

נתן שבע

21.5.2009 / 8:17

תנודות קלות יחסית במניות הדשנים אתמול בארה"ב; טבע בפער שלילי קל של 0.3%



המסחר בבורסה בתל אביב ייפתח היום עם הפקיעה על אופציות המעו"ף. הפקיעה החודש מגיעה מוקדם מהצפוי בשל העובדה שביום חמישי הבא חל ערב חג השבועות. מתחילת החודש טיפס מדד תל אביב 25 ב- 7%, כך שלחזות את המהלך המרשים שביצעה הבורסה החודש לאחר העליות החדות מתחילת השנה, הייתה משימה לא קלה עבור שחקני המעו"ף.



ברקע למסחר היום ירידות השערים שנרשמו אתמול בארה"ב, בעיקר בשעות המסחר האחרונות. מדד הדאו ג'ונס ירד ב-0.6% ומדד הנאסד"ק השיל 0.4%. הבוקר נרשמות ירידות של למעלה מ-1% במזרח.



המשך היציאה של המשקיעים מאפיקים בטוחים, תוך הגדלת הסיכון בהשקעה במניות, דוחפות את הבורסה בימים האחרונים קדימה – עליות שנתמכות גם במגמה החיובית בבורסות העולם. זרם הדו"חות הכספיים ימשיך ללווות את המשקיעים היום. לחברות נותרו בסך הכל עשרה ימים עד לתום המועד הרשמי של פרסום הדו"חות בסוף החודש.







אתמול הייתה זו כיל שפירסמה דו"חות. החברה אמנם דיווחה על ירידה ברווחים ובהכנסות לעומת שנת השיא בשנה שעברה, שסביר שלא תחזור בתקופה הקרובה, אבל הצליחה בכל זאת להלהיב את המשקיעים. המניה השלימה בסך הכל זינוק של 70% מתחילת השנה. אתמול נסחרו מניות הדשנים בארה"ב במגמה מעורבת.



הסאגה בבנק הפועלים סביב המשך כהונתו של דני דנקנר כיו"ר הפועלים מסרבת לגווע, אבל ההערכות הן שהיא מתקרבת לסיום. אתמול נערכה פגישה נוספת בין דנקנר לבין הנגיד סטנלי פישר.



אלביט מערכות, שפירסמה אף היא את דו"חותיה אתמול, הפכה למניה חמה בימים האחרונים לאחר שורת הזמנות חדשות. המניה עלתה החודש ב-14% ובסך הכל ב-42% מתחילת השנה. שווי החברה חצה אתמול לראשונה את רף ה-10 מיליארד שקל כאשר המניה הגיע לשיא. המניה תפתח היום בפער חיובי של 0.6%.



עוד במניות הדואליות: טבע בפער שלילי קל של 0.3% ופרטנר בפער חיובי של 0.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully