וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 3 ימים - ת"א עברה לירידות

נתן שבע

21.5.2009 / 14:24

בהתאם למגמה העולמית, גם בת"א הצטננה ההתלהבות. המעו"ף מאבד 0.6%, ת"א 100 משיל 0.8%. כור עולה על רקע רווחי קרדיט סוויס

אחרי שלושה ימים של עליות, במהלכם עלתה הבורסה בלמעלה מ-4%, פתחה הבורסה את המסחר בירידות של כ-1%. ירידות שערים נרשמות גם בבורסות אירופה, שמאבדות עד 2.5%. בשעה זו מדד ת"א 25 יורד ב-0.6% לרמה של 860 נקודות, מדד ת"א 100 משיל 0.8% לרמה של 784 נקודות ומדד התל טק יורד ב-1.9%. מחזור המסחר מסתכם ב-980 מיליון שקל.

המשך היציאה של המשקיעים מאפיקים בטוחים, תוך הגדלת הסיכון בהשקעה במניות, דוחפות את הבורסה בימים האחרונים קדימה - עליות שנתמכות גם במגמה החיובית בבורסות העולם. זרם הדו"חות הכספיים ימשיך ללווות את המשקיעים היום. לחברות נותרו בסך הכל עשרה ימים עד לתום המועד הרשמי של פרסום הדו"חות בסוף החודש.

בעולם חזרו ירידות השערים לבורסות אמש והבוקר. מדד הדאו ג'ונס ירד אתמול ב-0.6% ומדד הנאסד"ק השיל 0.4%. הבוקר נרשמות ירידות של למעלה מ-1% במזרח.

אתמול הייתה זו כי"ל שפירסמה דו"חות. החברה אמנם דיווחה על ירידה ברווחים ובהכנסות לעומת שנת השיא בשנה שעברה, שסביר שלא תחזור בתקופה הקרובה, אבל הצליחה בכל זאת להלהיב את המשקיעים. המניה השלימה בסך הכל זינוק של 70% מתחילת השנה. אתמול נסחרו מניות הדשנים בארה"ב במגמה מעורבת וגם הבוקר יורדת המניה.

הסאגה בבנק הפועלים סביב המשך כהונתו של דני דנקנר כיו"ר הפועלים מסרבת לגווע, אבל ההערכות הן שהיא מתקרבת לסיום. אתמול נערכה פגישה נוספת בין דנקנר לבין הנגיד סטנלי פישר.

אלביט מערכות, שפירסמה אף היא את דו"חותיה אתמול, הפכה למניה חמה בימים האחרונים לאחר שורת הזמנות חדשות. המניה עלתה החודש ב-14% ובסך הכל ב-42% מתחילת השנה. שווי החברה חצה אתמול לראשונה את רף ה-10 מיליארד שקל כאשר המניה הגיע לשיא. המניה ממשיכה לטפס גם היום.

כור פתחה בעליות. החברה הרוויחה 251 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה לאור ההשקעתה במניות קרדיט סויס. החברה תחלק דיבידנד של 242 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • כור
  • כיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully