וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבוע כחול תמכור עוף ב-4.90 שקלים לק"ג; הוזילה גם את מחירי הירקות

עדי דברת

21.5.2009 / 13:18

מתחילת השבוע מתנהלת באזור נשר מלחמת מחירים - מגה בול מחלקת עוף בחינם, רמי לוי מוכר ק"ג עוף בחצי שקל



מלחמת התרנגולים מתרחבת לשאר החלקי הארץ: רשת רבוע כחול הודיעה כי בכל 40 סניפי מגה בול, זרוע ההארד דיסקאונט של הקבוצה, יימכר קילו עוף ב 3.90 שקלים בהתניית קניה של מעל 150 שקלים בלבד. בנוסף, הורדו ברשת מחירי המלפפון, העגבנייה והבצל ל-80 אגורות לק"ג, עם הגבלה של עד 3 ק"ג ללקוח.



המהלך של מגה בול הינו הרחבה של מלחמת העוף שהתחילה השבוע בנשר: מספר שעות לאחר פתיחת הסניף של רמי לוי ביום שלישי בנשר, נכנסו רשתות השיווק המתחרות לכוננות ספיגה ונקטו בעצמן מהלך שהיה הסממן הראשון לאסטרטגיה של לוי והוביל למלחמת העופות, שבשיאה מכר לוי עוף בשקל, ושבר את מחירי הענף.



מגה בול של רבוע כחול הודיעה כי תחלק בסניף בנשר 2 קילו עוף בחינם לקונים ב-150 שקל. במקביל, שופרסל, המפעילה סניף של שופרסל דיל בנשר, מוכרת מאז יום שני עוף ב-49 אגורות בהתניית קניה של 150 שקל. את מחירי העוף בשאר חלקי הארץ הורידה שופרסל בסניפי שופרסל דיל ל-4.90 שקל לקילו.



גם רשת מחסני להב הודיעה אתמול כי תחלק קילו עוף בחינם לרוכשים במעל 150 שקלים. ההטבה הינה רק בסניף ביג קריית אתא, הסניף הקרוב ביותר של הרשת בנשר. רשת סטופמרקט, המפעילה סניף בצומת יגור במרחק של כקילומטר וחצי מהסניף של רמי לוי, החלה לחלק אף היא ביום ג' 2 קילו עוף בחינם בהתניית קניה של 150 שקל, והחלה למכור עגבניות, מלפפונים, כרוב וקישואים ב-69 אגורות לקילוגרם ללא התניית סכום קנייה ובהגבלה לשלושה קילו למוצר.



ובזמן ששאר הרשתות מציעות עוף במחיר מוזל עם התניית קנייה, רמי לוי מציע בסניף בנשר עוף במחיר של 39 אגורות לק"ג ללא התניית קנייה. בינת סקי 500 גרם, גבינת תנובה 500 גרם ולחם אחיד פרוס נמכרים בחצי שקל ליחידה ללא התניית קנייה.



עבור הרשתות המבצעים מהווים מכירה במחירי הפסד גדולים, שכן קילו עוף עולה בממוצע לרשתות כ- 11 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully