וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפסגות מעלים את מחיר היעד לאלביט מערכות מ-59 ד' ל-70 ד'; באופנהיימר מעלים את המחיר מ-51 ד' ל-61 ד'

נועה פרייס

21.5.2009 / 14:40

גם בכלל פיננסים מעלים את מחיר היעד למניה מ-56 דולר ל-66 דולר, אך ההמלצה ירדה מ"תשואת יתר" ל"תשואת שוק"



בבית ההשקעות פסגות מקפיצים היום את מחיר היעד למניית אלביט מערכות, מ-59 דולר ל-70 דולר. "תוצאות הרבעון לצד הדיווחים האחרונים, מביאים להעלאת מחיר היעד", אומרת טליה לויברג, אנליסטית מחלקת מחקר Sell Side בפסגות. ההמלצה לחברה ממשיכה להיות ב"תשואת יתר".



אלביט פרסמה אתמול את תוצאות הרבעון הראשון של 2009, ולויברג אומרת כי מדובר על פתיחת שנה מאוד חזקה. "נכון שהמכירות היו נמוכות מהערכותינו או מהערכות השוק, אך יש לזכור שהרבעון הראשון חלש יותר מבחינה עונתית. בנוסף, לא הייתה הפעם תרומה מהותית מחוזים לאספקה מיידית בהיקפים, שאפיינו את הרבעונים האחרונים", לפי לויברג.



בפסגות אומרים כי "תחת שימור תחזיות החברה לצמיחה דו ספרתית ב-2009, המסקנה היא שכל מה שהיה חסר לנו הפעם בהחלט יתקבל ברבעונים הבאים. הכותרת העיקרית של הדו"ח נעוצה בלא ספק בשיעורי הרווחיות הגולמית". אלביט הציגה רווחיות גולמית של 31.7%, כשהסיבות מיוחסות לסביבת הדולר הנוחה בהרבה ולתמהיל הפרויקטים.



"המניה מקדימה את הביצועים"



גם בכלל פיננסים מעלים היום את מחיר היעד למניית אלביט, מ-56 דולר ל-66 דולר. אך ההמלצה לחברה ירדה, מ"תשואת יתר" ל"תשואת שוק". "החברה הציגה דו"ח מרשים לרבעון, אבל המניה מקדימה את הביצועים", אומר צחי אברהם, אנליסט בכלל פיננסים.



"יש מעט מאוד חברות שאנחנו מעריכים יותר מאלביט, אבל בסופו של יום אנחנו קונים את התזרים העתידי. הרבה מהתזרים הזה ומהשיפור הצפוי של אלביט, מתומחר כבר היום", טוענים בכלל פיננסים. לגבי הכנסות החברה שהסתכמו ב-656 מיליון דולר, אברהם אומר כי למרות שלכאורה מדובר בהכנסות מאכזבות, ההכנסות השנה צפויות להיות עונתיות כמו בעבר ולכן הן יעלו בהמשך השנה.



גם בבית ההשקעות אופנהיימר מעדכנים כלפי מעלה את המחיר לאלביט מערכות. מחיר היעד למניה קפץ מ-51 דולר ל-61 דולר. "למרות הלחץ מהסביבה המאקרו כלכלית על השורה העליונה, החברה סיפקה שורה תחתונה יציבה", אומרים האנליסטים.



בבית ההשקעות אקסלנס מתייחסים לאיום הצפוי לאלביט, עקב התגברות הסביבה התחרותית. "אין ספק שגודלה הקטן יחסית של אלביט בתעשיית הביטחון מקנה לה יתרון של גמישות ומהירות תגובה, לשינויים בדפוסי הוצאות הביטחון בעולם. אולם, ענקיות כמו בואינג מביאות איתן לזירה משאבים עצומים, שיכולים להוות איום אמיתי על אלביט. בסופו של דבר, השינוי האסטרטגי של בואינג שנכנסת באגרסיביות לתחומים של אלביט, מהווה סיכון אמיתי לחברה", אומרים האנליסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully