וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים העתידיים מורים על ירידות של עד 1% בפתיחת המסחר

יעל פולק

21.5.2009 / 14:47

ג'קדה ורוזטה ג'נומיקס ייסחרו על רקע הדו"חות



החוזים העתידיים מורים על ירידות שערים עם פתיחת המסחר בוול סטריט, על רקע החששות המתמשכים של המשקיעים מפני המצב הכלכלי העגום.



אתמול ננעל המסחר בוול סטריט בירידות שערים שהחלו בשעת המסחר האחרונה. דאו ג’ונס ירד ב-0.6% לרמה של 8,421 נקודות, נאסד"ק נחלש ב-0.4% לרמה של 1,727 נקודות ומדד S&P 500 השיל 0.5% לרמה של 903 נקודות.



הנפילה החופשית של הכלכלה העולמית אולי הסתיימה, אך כעת הדולר עלול להיפגע. כך אמר היום הכלכלן זוכה פרס נובל פול קרוגמן.



צעדים שנקט הבנק הפדרלי כמו הורדת הריבית ורכישת נכסים כמו ני"ע מגובי משכנתאות, בנוסף לחבילת התמריצים של הממשל, סייעו להאטה במשבר, אמר קרוגמן היום בסמינר שנערך בהו צ'י מין סיטי בוייטנאם. קרוגמן הוסיף כי הוא צופה שכלכלת ארה"ב תתחיל לצמוח מעט במחצית השנייה של השנה, לאור ההאטה בקצב הפיטורים.



בגזרת המקרו, היום יתפרסם נתון דורשי העבודה הראשוניים לשבוע האחרון. בשבוע הקודם קפץ נתון דורשי העבודה ב-32 אלף ל-637 אלף.




ענקית הרכב האמריקאית קרייזלר, שהגישה לפני כשלושה שבועות בקשה להגנה מפני נושיה במסגרת פשיטת הרגל החמישית בגודלה בתולדות ארה"ב, הודיעה אתמול כי יו"ר דורסל לשעבר, רוברט קידר, ימונה ליו"ר החברה לאחר ארגונה מחדש, במקום היו"ר הנוכחי, רוברט נרדלי, שיפרוש מתפקידו.
פשיטת הרגל של קרייזלר, אשר נוסדה בשנת 1925, היא פשיטת הרגל החמישית בגודלה בתולדות ארה"ב. החברה דיווחה כי שווי נכסיה מסתכם ב-39 מיליארד דולר וכי סך חובותיה מגיע ל-55 מיליארד דולר.



במניות הישראליות, שבוע וחצי אחרי פרסום הדו"חות מדווחת בלופניקס, מפתחת מערכות המודרניזציה למחשבים, על חוזה חדש בהיקף של 1.5 מיליון דולר עם לקוח שמעוניין להעביר את מערך היישומים ובסיס הנתונים שלו ממחשב מינפריים של IBM לסביבת Linux. לדברי החברה, הפרוייקט צפוי עד סוף 2009.



השינוי במיקוד העסקי לא עזר לג’קדה. הכנסות ג'קדה ברבעון הראשון הסתכמו ב-4.5 מיליון דולר, ירידה של 27.4% לעומת הכנסות של 6.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. ההפסד הנקי מפעילויות נמשכות הסתכם ב-1.4 מיליון דולר או 9 סנטים למניה ביחס להפסד נקי מפעילויות נמשכות של 521 אלף דולר או 3 סנטים למניה ברבעון המקביל.



תרו קיבלה אישור סופי של ה-FDA לשיווק גרסה גנרית לתחליב הסולפצטמיד, החייב במרשם רופא ומיועד לטיפול באקנה, והינו מקבילה גנרית לתחליב "קלארון" של סאנופי-אוונטיס, בריכוז של 10%. מקורות בשוק מעריכים כי היקף המכירות השנתי של תרופת המקור בארה"ב נכון לרבעון הראשון של 2009 הסתכם בכ-15 מליון דולר.



אמדוקס, ספקית מוצרי הבילינג חתמה עם Jupiter Communications, ספקית שירותי Multi-Play ביפן, לאספקת מערכות לניהול לקוחות וכן תשדרג את מערכת הבילינג של אמדוקס הקיימת כבר ברשותה. אמדוקס תמשיך בפרויקט זה את שותפותה עם סומישו קומפיוטר סיסטמס, משלבת מערכות מקומית. שווי העסקה מוערך על ידי מקורות בשוק במספר מיליוני דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully