וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התקשורת קורא למשטרה לחקור תקיפת שירה מרגלית; "פגיעה חמורה בחופש הביטוי ובחופש העיתונות"

אופיר בר-זהר

21.5.2009 / 14:56

איגודי הבמאים והתסריטאים במכתב תמיכה למרגלית: "לא ניתן לאלימות לנצח"



שר התקשורת משה כחלון הודיע היום כי הוא קורא למשטרת ישראל לחקור את פרשת תקיפתה של שירה מרגלית, סמנכ"לית התוכן בזכיינית ערוץ 2 רשת, זאת על רקע תקיפת אנשי תקשורת לאחרונה, ביניהם אבי ניר מנכ"ל קשת, אשר הותקף בנובמבר האחרון ליד ביתו.



כחלון התקשר הבוקר למשנה למנכ"ל רשת, שאול מגנזי, והביע את מורת רוחו מן המקרה. השר הביע תקווה כי אין מדובר בפגיעה מכוונת באנשי תקשורת על רקע תפקידם. "פגיעה זו יש בה משום פגיעה חמורה ביותר בחופש הביטוי ובחופש העיתונות", אמר השר.



בתוך כך, איגודי הבמאים והתסריטאים שלחו היום מכתב למרגלית בו הם מגנים את התקיפה. האיגודים כתבו: "שירה יקרה, בשם 800 חברי איגודי הבמאים והתסריטאים אנחנו מבקשים להביע הלם, זעזוע ושאט נפש ממעשה התקיפה הנתעב שעברת אתמול. תוקפייך הפחדנים ניסו לפגוע בחופש הביטוי ובחופש היצירה. זו התנהגות נפשעת, שחברה דמוקרטית חייבת להילחם בה ולהוקיעה. אנחנו מאחלים לך מכל הלב רפואה שלמה. חזרתך לעבודה השוטפת תוכיח לתוקפים שאם ביקשו להשיג משהו – השיגו בדיוק את ההפך. לא ניתן לאלימות לנצח".



כזכור, מרגלית הותקפה אתמול בשעות אחרי הצהריים על ידי שני בני אדם סמוך לביתה, בעת שיצאה מרכבה. שני גברים תקפו אותה והיכו אותה בבטנה ובראשה. מרגלית אושפזה בבית החולים איכילוב ושוחררה הבוקר. היא סובלת מחבלות בפנים, שבר באף ושבר בארובת העין. במשטרה נבדק חשד כי התקיפה אירעה על רקע עיסוקה של מרגלית. מרגלית מכהנת בתפקידה ברשת זה שנה, קודם לכן כיהנה כמנכ"ל משרד הפרסום "מקאן אריקסון".



כזכור, בנובמבר האחרון הותקף מנכ"ל קשת, הזכיינית השנייה בערוץ 2, אבי ניר. ניר הותקף גם הוא בשעות הערב כשטייל עם כלבו, סמוך לביתו בצפון תל אביב. האלמונים שהתקיפו אותו שאלו אותו לזהותו, קודם שהותקף ונפצע קל עד בינוני. המשטרה בדקה אז כמה כיווני חקירה, בהם קשר לתחקיר "גן אורנים", ששודר בינתיים בתוכנית "שתולים". חקירת תקיפתו של ניר עדיין בעיצומה. גורמים ברשת אמרו כי לא ידוע להם על תחקיר רגיש שבו עוסקת הזכיינית בימים אלה. גורמים נוספים בשוק התקשו לשער מדוע הותקפה מרגלית.



מרשת לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully